Gå til innhold

ATI vinner "Half-Life 2"-tester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge jeg får over 60fps gjennomsnittlig så klarer jeg meg flott i singleplayer. Når det er multi blir det endel tweaking allikevel, og da blir det vel 300fps :)

 

6800 Ultra, X800XT-PE begge er knallkort, gleder meg sykt til HL2 - etter at Doom 3 ble ganske ensformig mot slutten.

Lenke til kommentar
nei..men du trenger 200fps i CS:Source for å kunne sikte skikkelig!

prøvde cs:Source til en som bare hadde et fx 5200 kort,han spilte i 480x640 og kansje 40-50 fps.hadde ikke problem og treffe.så at man pluselig trenger 200fps bør du forklare litt bedre ?

 

nei,har ikke prøvd det med et 6800 kort,men ser på testene:

 

http://www.firingsquad.com/hardware/half-life2_vst/page6.asp

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Det er spennende, men Half-Life 2 eksisterer ikke. Dere har vel innsett det? Det er bare et rykte, slik som med Gud. Verken Half-Life eller Jesus kommer noensinne tilbake. Og jeg som hadde gledet meg til Jesus 2. :dontgetit:

Det eneste HL2 som eksisterer er eid av Elvis og han sitter og spiller det "as we speak" :D

Lenke til kommentar
Det er spennende, men Half-Life 2 eksisterer ikke. Dere har vel innsett det? Det er bare et rykte, slik som med Gud. Verken Half-Life eller Jesus kommer noensinne tilbake. Og jeg som hadde gledet meg til Jesus 2.  :dontgetit:

Det eneste HL2 som eksisterer er eid av Elvis og han sitter og spiller det "as we speak" :D

Quote fra Bubba Ho-Tep:

 

"Never, never fuck with the king!"

 

:!:

Lenke til kommentar
Det er spennende, men Half-Life 2 eksisterer ikke. Dere har vel innsett det? Det er bare et rykte, slik som med Gud. Verken Half-Life eller Jesus kommer noensinne tilbake. Og jeg som hadde gledet meg til Jesus 2.  :dontgetit:

:lol: Dagens. :thumbup:

 

Vel, jeg venter til det kommer benchmarks av både Doom 3 og Half-Life 2, med alle kort fra 9600/FX5600 sjiktet til X800XT/6800U (inkludert 6600 og X700) før jeg avsier en dom om hvilket kort jeg skal ha. Da er det den som har høyest "Bang for the Buck"-faktor som vinner for mitt vedkommende... ;)

Lenke til kommentar
De har begynt å pre-loade HL2 til noen kunder via Steam allerede, så hele spillet vil nok komme ut innen kort tid.

Eh... har du en link frk ryktemaker?

"CS: Source will have a BETA period starting in the late summer. Valve Cybercafe partners will get their hands on the BETA first. The BETA will then be distributed to Counter-Strike: Condition Zero owners. It is unknown how long the BETA stage will last, probably a couple weeks.

 

In a recent forum post, Gabe Newell confirmed the CS: Source beta dates:

 

» 8/11 the Cafe's turn on.

» 8/16 CZ/ATI users pre-load.

» 8/18 CZ/ATI turns on.

» 8/17 HL-2 pre-load starts (textures, audio and other stuff that doesn't change)."

 

 

Kilde: http://www.csnation.net/view.php/cssource/faq/released.csn

 

Ædda bædda! :p

Lenke til kommentar
nei..men du trenger 200fps i CS:Source for å kunne sikte skikkelig!

prøve cs:Source til en som bare hadde et fx 5200 kort,han spilte i 480x640 og kansje 40-50 fps.hadde ikke problem og treffe.så at man pluselig trenger 200fps bør du forklare litt bedre ?

I Half-life/CS er eneste måten og få forutsigbare treff på kulene å ha konstant framrate på 100, dette er på grunn av at "turns"/tid i half-life er laget på en idiotisk måte. Det er nok hva kosh tenker på, men dog har vel ikke valve vært så dumme at de har brukt samme systemet i HL2/CSS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...