Gå til innhold

TEST: NEC MultiSync 1960NXi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glimrende skjerm, men siden den mangler Pivot-funksjon (dreie 90°) så er den uaktuell for meg. Jeg synes også mangelen på pivot hadde fortjent en minus i konklusjonen.

Jeg valgte å ikke gi den minus for dette da jeg anser det som en veldig liten bagatell. Når det er såpass lite å hente på å snu 5:4 til 4:5 synes jeg pivot til dels er bortkastede penger. Men det er tatt til etterretning :)

 

Holger: Den har jo ikke så tykke kanter da. 2cm er ikke stort mer enn de tynneste på markedet, og langt fra de tykkeste. De bare virker så tykke grunnet designet...

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at LCD-produsentene klarer å jobbe ned responstiden på større paneler før OLED er på det nivået, men det er nok en stund til enda. Skale jeg være helt ærlig så tror jeg det kommer til å ta lang tid før 21" er standard, hvis det noen gang blir det. Det er grenser for hvor store skjermer folk trenger, og en stor skjerm er et fordyrende element. Derfor velger nok produsentene å legge mer penger i utvikling av mindre paneler enn så lenge.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...