Gå til innhold

Test: Acer AL2021


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg hørte nylig fra en pålitelig kilde at Acer Norge var så skuffet over kvaliteten på denne og tidligere tester av deres produkter foretatt av Hardware.no-nettverket at de derfor nekter å sende flere til test her. Det er i såfall meget synd, spesielt siden Acer bl.a. har mange populære bærbare maskiner som burde ha vært testet av Barbara.no etter min mening. Er det noen fra Hardware.no-nettverket som har noen kommentarer til dette? :hmm:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Kjøpte denne billig hos PS Data, men nå begynner det å røyne på. Skjermen har hele tiden hatt noe som likner på "tearing", selv om jeg har vsynch på. Video og spill er plaget av dette, og det går ikke jevnt i det hele tatt. Den andre skjermen min, 213T, viser det perfekt. Har prøvd denne skjermen på flere skjermkort også, uten at det hjelper. Til og med musepilen går tregere og mindre jevnt på skjermen, lett å se når man kjører 2 skjermer side ved side. Kjennes ut som jeg bruker en dårlig trådløs mus når jeg flytter pilen over på den skjermen. Byttet kontakter med den andre skjermen også uten at det hjalp... Hvis alle eksemplarer er som denne, STYR UNNA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...