Gå til innhold

AMD med Athlon 64 2800+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, nå begynner jeg personlig å bli lei av at åde AMD og Intel bare lanserer modeller med lavere klokkefrekvens og ytelse. Spsielt AMD som jeg trodde at ikke hadde særlige problemer med varme og slikt burde vel nesten pumpet ut med 3600+ snart slik at markedet gitt fremover. Kanskje de sparer det til Intel kommer med sitt? Uansett er det kjipt for oss - bortsett fra dem som vil ha nyeste CPU-serie (P4E og A64), men som ikke har så mye peng...

Lenke til kommentar

Dette blir jo kjempe greier å klokke,men vi mangler forsatt noe godt å klokke med*Kremt* Abit,få ut fingen!

 

Med den prisklassen ca(1400-1600kr tror jeg) så trenger en ikke være så redd for at den skal ta kvelden med høye spenninger heller!

 

Kjempe greier.Hva syter dere etter?Går ned i klokkefrekvens,er det ikke fint at studentene og lavbudsjett folka også kan få seg en A64 FØR d har gått 2 år.Det er tross alt ikke en xp prossesor det er snakk om her!

Desuten har AMD bevist at d leverer prossesorene de skal(ivertfall i denne omgang) i motsetning til visse andre.

 

Disse "billig" prosessorene vil være med å lage fortgang i overgangen til 64 bits systema.Så slutt å være negative og løp og kjøp!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

guttorm: Så hvis du ødelegger den er ikke ca. 1500 mye å punge ut med for en ny en? Sløsing med penger? :dontgetit:

 

Heia heia Abit, nå blir kanskje A64 2800+ og K8V PRO + TwinMOS (?) den nye "superpakken"? Tidligere har dette vært Barton 2500+, Abit NF7-S og TwinMOS.

Lenke til kommentar
guttorm: Så hvis du ødelegger den er ikke ca. 1500 mye å punge ut med for en ny en? Sløsing med penger? :dontgetit:

 

Heia heia Abit, nå blir kanskje A64 2800+ og K8V PRO + TwinMOS (?) den nye "superpakken"? Tidligere har dette vært Barton 2500+, Abit NF7-S og TwinMOS.

Jo men ikke så mye,ivertfall "400" midre for denne og alle moner dra:)

 

Sløsing med penger?Det er jo en hobby,de fleste jeg kjenner bruker penger på hobbyen og livstilen sin.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...