Gå til innhold

Intels priskutt ankommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='Cornel' date='03/02/2004 : 08:42'] Nice, men synd for dei som nettopp har kjøpt! [/quote]
Sånn er det alltid, du må kjøpe før eller siden uannsett. Jeg kan love deg at de kommer til å bli billigere enn dette også om en 3 mnders tid...

Men bra de setter ned prisene blir vel en 3.2GHz med 1Mbcache på meg snart tenker jeg...


Njaal :D
Lenke til kommentar
Nei, det ble lansert en Prescott 2.8Ghz med 533fsb i går  ;)

Oh, har ikke jeg fått med meg. Link?

 

Noen ting jeg stusser på: Prosessoren her har fått navn 2,8A, trodde alle Prescott skulle få bokstaven E jeg. I tillegg trodde jeg alle Prescott skulle få 800QPB FSB.

Prescott har bokstaven E, ja, og 800mhz fsb. Bortsett fra en. Som han sier, ble det lansert en prosessor med 533mhz fsb, og det hadde vært litt teit å brukt en ny bokstav, f.eks F, bare for denne ene prosessoren. Det er vel bare meningen å få kjørt alle prosessorer (som det fremdeles er marked for) over på ny produksjonsteknologi.

Endret av spn
Lenke til kommentar
Nei, det ble lansert en Prescott 2.8Ghz med 533fsb i går  ;)

Oh, har ikke jeg fått med meg. Link?

 

Noen ting jeg stusser på: Prosessoren her har fått navn 2,8A, trodde alle Prescott skulle få bokstaven E jeg. I tillegg trodde jeg alle Prescott skulle få 800QPB FSB.

Her er hele den offisielle lista over Intel's steppinger til alle Pentium4'er:

http://processorfinder.intel.com/scripts/list.asp

Kan ikke se noen Prescott med 533 "MHz" FSB der.

 

PS. Har det virkelig vært solgt Pentium4'er UTEN L2 cache? (se nederst på lista)

 

Airguard: Den var ikke surt ment.. bare sarkastisk.. (skulle vel skrevet "hehe" bak kommentaren)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...