Gå til innhold

Omtale av Logitech Driving Force Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offisielt er det kun til PS2, men Windows XP finner rattet og alt fungerer som det skal. Håper bare at noen kan fikse en driver som tillater 900 grader. ;)

 

Har ikke hatt mulighet til å teste med andre operativsystemer, men det er neppe noe problem der heller.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Virker fett dette, men er det noen som har fått til å bruke Logitechs pc-ratt på ps2?

Leste et sted at det fungerte, men har ikke fått det til selv (Wingman Formula Force). Får det opp som kontroller i Burnout 2, men er ingen reaksjon når jeg skal prøve å kjøre.

Kanskje på tide med et bytte? :)

 

[space]

Lenke til kommentar
,03/02/2004 : 11:24] Virker fett dette, men er det noen som har fått til å bruke Logitechs pc-ratt på ps2?

Leste et sted at det fungerte, men har ikke fått det til selv (Wingman Formula Force). Får det opp som kontroller i Burnout 2, men er ingen reaksjon når jeg skal prøve å kjøre.

Kanskje på tide med et bytte? :)

MOMO Force skal fungere i en del spill, mens MOMO Racing bare fungerer i noen få. Det kan med andre ord være forskjell fra spill til spill hvilke ratt som fungerer. Skal du ha et ratt til begge plattformer tror jeg det er tryggere å kjøpe et PS2-ratt som fungerer på PC også, enn motsatt (selv om det finnes flere gode ratt til PC).

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
Kva ligger prisen på sånn ca? Det kunne du kansje tatt med i omtalen.

Desuten så er bilda feil. Trykker en på eit bilde av ratte så kommer feks. pedalane opp.

Pris er litt upraktisk å inkludere i en omtale, da det kan skille mye mellom forskjellige steder, og da de har en tendens til å forandre seg en del over tid. ;) Vi kommer imidlertid til å komme med en prisguide som tar seg av slikt. Ser at webpris på Komplett er 1.127,- (men de har det ikke på lager enda). Skal prøve å få rettet opp i bildene, fint du sier i fra. :)

Lenke til kommentar

Har et ratt fra før og er ikke så fornøyd, pga innfesting - med tilhørende merkelig kjørestilling. Med slike ratt rett fra butikken, blir stillingen litt som å kjøre vogntog.

 

Finnes det ekstrautsyr til dette rattet evt til møbler ( stressless e.l.) som gjør at man får en mer naturlig sittestilling.

Lenke til kommentar

hva med denne??? Hadde hvert RÅFINT om gamer.no kunne fått testa en slik en :yes:

 

sofokles Skrevet 07/02/2004 : 19:22

Har et ratt fra før og er ikke så fornøyd, pga innfesting - med tilhørende merkelig kjørestilling. Med slike ratt rett fra butikken, blir stillingen litt som å kjøre vogntog.

 

Finnes det ekstrautsyr til dette rattet evt til møbler ( stressless e.l.) som gjør at man får en mer naturlig sittestilling.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
hva med denne??? Hadde hvert RÅFINT om gamer.no kunne fått testa en slik en :yes:

Hadde vært rått å teste det, ja. Artikkelen til ITpro har imidlertid et par grove feil. For det første kommer ikke settet med ratt og pedaler, og for det andre er det ikke Force Feedback i setet (takk og lov tror jeg egentlig vi kan si, det hadde nok vært vanskelig å få til bra, og du hadde trengt noen utrolig kraftige motorer).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
' date='03/02/2004 : 11:24'] Virker fett dette, men er det noen som har fått til å bruke Logitechs pc-ratt på ps2?

Leste et sted at det fungerte, men har ikke fått det til selv (Wingman Formula Force). Får det opp som kontroller i Burnout 2, men er ingen reaksjon når jeg skal prøve å kjøre.

Kanskje på tide med et bytte? :)

 

[space]

jeg har logitech MOMO force, tror jeg, det med skinntrekk og aluminium pedaler...

har spilt dette på ps2 med gt3 og nfs hot pursuit 2... men colin 3 funker ikke...

 

så det så...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...