Gå til innhold

Omtale av Logitech Driving Force Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0
Jeg har nettopp fått det. Men jeg for det ikke til på NFSU2. PC'en tok fint imot det å det ble innstalert osv. Men det funket ikke når jeg prøvde det. Hva må jeg gjøre for å få det til å fungere? :blush:

Du har vel ordna noe i options - styring elns?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
den finner ikke rattet på controls på options :dontgetit:

Det er bare keybord og joypad.

Itw fikk det til å virke i nfsu 2 så du klarer det sikkert hvis du prøver mere.

står på forrige side:

Har verken GTR eller TOCA Race Drive 2, men det funker nokk med begge de.

Rattet funker kjempe bra med pc hos meg, ingen problemer med det, spiller nå nfsu 2 og der er det genialt!

Rattet kommer opp som ett vaneligt ratt i windows så ser ingen grunn for att det ikke skal virke på de spillene...

 

Prøvd med noen drivere da? Det skulle visst hjelpe med ForceFeedback osv.

poster du her hvis du finner det ut? Jeg bestillte det rattet i dag :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
Har så vidt letet litt på hjemmesiden til Logitech, men fnner ikke driver.

Men jeg har en liten mistanke om at det kansje er øddelagt. :dontgetit: For det går ikke an å calibrere det heller, eller teste det inne på kontrollpanel. Settet mitt var jo utstillinsmodellen også i butikken, så kansje det kan ha noe å si? :no:

Offesiellt så er det ikke beregna for PC så du finner nok ingen drivere til det rattet. Men hvis du ser på side 2 så trur jeg det er en liste til drivere du kan laste ned.

Lenke til kommentar

Tror du kan prøve og innstalere en av driverne fra logitech, bruker selv driveren i fra momo rattet og mitt ratt virker perfekt i nfsu2.

Så av innstaler og innstaler på nytt og restart og prøv da..

Link til drivere er lengere fram i denne posten...

Endret av Itw
Lenke til kommentar

Fikk rattet til jul... Jeg må si jeg hater å spille nfsu2 med det... ;) Men til GT 4 Prologue går det som en drøm!! Spes når jeg spiller rally.. Har ikke prøvd WRC3 eller 4, men syntes det funket dårlig til WRC2.. Men nå skal det siest at jeg så og si aldri har spillt med ratt før, så mer trening er vel nødvendig

Lenke til kommentar

RAttet var ikke noe bra til drifting på nfsu2 men ellers gjemt over så gjorde det de bare mere realistisk :D

Fikk liksom mere slag i rattet ced kontra på sleng osv..

Måtte stille motoren ned på 80% p.g.a for kraftige tilbakeslag da, og etter det ble det en drøm!

Men tastaturet er bedre på drifting.

Må jo sies att jeg bruker ikke 900grader... det var håpløst siden spillet ikke korigerte følsomheten etter farta... ligger liksom ikke i 200km/t me vanelig bil og dreier en omdreining på rattet for og svinge "litt"...

Men ellers kjempe fornøyd...

Gjorde min spill opplevelse mere realistisk... Og sånt liker man!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Det blei mye bedre på nfsu 2 når digikk på options og skifte noen instillinger om rattet. Da fikk du motstand med en gang du svinger så det blei enklere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...