Gå til innhold

Spillere er skeptiske til det nye Resident Evil-spillet – slik svarer Capcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Differensiere og raffinere. Det han prøver å si er at de fortsatt ikke har gitt opp å lage actionspill.

 

Det har vi da visst lenge. De sa rett ut af RE6 var heller dårlig, og de ville gå tilbake til røttene med RE7. Men folk liker ationspillene også, så de vil fortsette å lage spin-offs med mer action. Det er ikke det jeg klager på. Jeg synes bare Project Resistance ser utrolig ræva ut. Storkoste meg lenge med RAID modus i RE: Revelation 1 og 2, og spile The Mercenaries 3D på 3DS lenge. Operation Raccoon City hadde også sine bra stunder. Tar mer enn gjerne imot mer Resident Action. Men et 4v1? Huff, nei. Har spilt noen sånne, og de blir utelukkende kjedelige etter bare noen få timer.

 

BTW et ekte Resident Evil 8 har vært bekreftet ganske lenge nå. Er ikke akkurat bekymret for det.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Aner ingenting om hvordan det vil være, annet enn at de lovet å ta serien tilbake til røttene med RE7. Det klarte de helt fint, til tross for kameraet. Har veldig stor tro på at RE8 blir noe lignende, men sterk fokus på skrekk og overlevelse, i stedet for å bare skyte løs på alt og alle. Kameraet bryr jeg meg strengt tatt ikke så mye om. Storkoste meg med både RE7 og RE2 Remake. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...