Gå til innhold

Bloomberg: Huawei forventer et massivt fall i mobilsalget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste telefonen min kommet til å bli en Huawei uansett. Drittlei av at Trump skal bestemme hvilken telefon jeg skal ha.

Hvis stortinget og PST vedtar at den nye OS til Huawei ikke blir lov i Norge. Så blir det jo et bom-kjøp av deg.

 

Det nye OS til Huawei er samarbeid mellom Kina og Russland, så det lover ikke så godt for det nye OS, verken i Norge eller andre land i Europa/NATO land.

Endret av jendor1
Lenke til kommentar

 

Neste telefonen min kommet til å bli en Huawei uansett. Drittlei av at Trump skal bestemme hvilken telefon jeg skal ha.

Hvis stortinget og PST vedtar at den nye OS til Huawei ikke blir lov i Norge. Så blir det jo et bom-kjøp av deg.

 

Det nye OS til Huawei er samarbeid mellom Kina og Russland, så det lover ikke så godt for det nye OS, verken i Norge eller andre land i Europa/NATO land.

Haha, som om de kommer til å vedta noe slikt.

Lenke til kommentar

 

Neste telefonen min kommet til å bli en Huawei uansett. Drittlei av at Trump skal bestemme hvilken telefon jeg skal ha.

Hvis stortinget og PST vedtar at den nye OS til Huawei ikke blir lov i Norge. Så blir det jo et bom-kjøp av deg.

 

Det nye OS til Huawei er samarbeid mellom Kina og Russland, så det lover ikke så godt for det nye OS, verken i Norge eller andre land i Europa/NATO land.

Seriøst? Når ble et operativsystem forbudt?

 

Og rent hypotetisk: Hvorfor skulle det? Er det overvåking du er redd fot burde du kanskje ikke kommentere her på E24, NSA har direktelinker til Google og Facebooks servere. Beviselig eneste gangen overvåking av ordinære mobilbrukere har skjedd av et statlig organ.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Neste telefonen min kommet til å bli en Huawei uansett. Drittlei av at Trump skal bestemme hvilken telefon jeg skal ha.

Det blir definitivt ikke en iPhone i hvert fall eller noe annet amerikansk.

 

 

Ikke noe amerikansk nei, da skal du vel få en liten utfordring.. du vet vel at Android er amerikansk? Men det er vel alltids en retro Nokia å få tak i..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Og du er så skråsikker i alt du spyr ut. RYKTER sier at Huawei VURDERER Aurora OS, en russisk variant av Sailfish OS, som forøvrig er open source og kalt tryggere enn både Android og iOS, både mtp ren sikkerhet og privacy.

 

For øyeblikket utvikler Huawei Hongmeng, som er en Androidvariant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Moderatormelding

 

Minner om hva retningslinjene sier:

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig.

1 innlegg er fjernet. Jeg forventer en saklig debatt.

Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres.

 

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

 

 

Neste telefonen min kommet til å bli en Huawei uansett. Drittlei av at Trump skal bestemme hvilken telefon jeg skal ha.

Hvis stortinget og PST vedtar at den nye OS til Huawei ikke blir lov i Norge. Så blir det jo et bom-kjøp av deg.

 

Det nye OS til Huawei er samarbeid mellom Kina og Russland, så det lover ikke så godt for det nye OS, verken i Norge eller andre land i Europa/NATO land.

Seriøst? Når ble et operativsystem forbudt?

 

Og rent hypotetisk: Hvorfor skulle det? Er det overvåking du er redd fot burde du kanskje ikke kommentere her på E24, NSA har direktelinker til Google og Facebooks servere. Beviselig eneste gangen overvåking av ordinære mobilbrukere har skjedd av et statlig organ.

Seriøs til deg også. Sverige overvåker også Norge, det er snakk om hvem man vil bli overvåket av. Russland og Kina er ikke noe særlig vennlig mot Norge som stat.

Jeg var så heldig å fikk oppleve oppleve Den Kalde Krigen som kom etter 2 verdenskrig. Virker som du ikke oppleve den. Hvis du har gjort det så har du kommet med samme standpunkt som jeg har nu.

Lenke til kommentar

Og du er så skråsikker i alt du spyr ut. RYKTER sier at Huawei VURDERER Aurora OS, en russisk variant av Sailfish OS, som forøvrig er open source og kalt tryggere enn både Android og iOS, både mtp ren sikkerhet og privacy.

 

For øyeblikket utvikler Huawei Hongmeng, som er en Androidvariant.

 

Russisk operativ system sikker mot NATO land? ??

Lenke til kommentar

Open source, basert på Sailfish OS. Inntil noe mer konkret kommer fram  om Aurora OS så holder jeg meg til at Sailfish OS er sikrere og har bedre privacy enn Android og iOS. Du virker å stole blindt på USA så, jeg tror jeg takker for meg her, det er ikke vits å prøve å snu deg, og dermed ikke vits å diskutere med deg. :)

Lenke til kommentar

 

 

Ikke noe amerikansk nei, da skal du vel få en liten utfordring.. du vet vel at Android er amerikansk? Men det er vel alltids en retro Nokia å få tak i..

Jeg mente amerikansk telefon, ikke software. Det er umulig å unngå. Forøvrig kjenner jeg ikke til andre am. telefoner en iPhone. Sikkert flere, men som sagt...

Endret av Chutikran
Lenke til kommentar

 

 

 

Neste telefonen min kommet til å bli en Huawei uansett. Drittlei av at Trump skal bestemme hvilken telefon jeg skal ha.

Hvis stortinget og PST vedtar at den nye OS til Huawei ikke blir lov i Norge. Så blir det jo et bom-kjøp av deg.

 

Det nye OS til Huawei er samarbeid mellom Kina og Russland, så det lover ikke så godt for det nye OS, verken i Norge eller andre land i Europa/NATO land.

Seriøst? Når ble et operativsystem forbudt?

 

Og rent hypotetisk: Hvorfor skulle det? Er det overvåking du er redd fot burde du kanskje ikke kommentere her på E24, NSA har direktelinker til Google og Facebooks servere. Beviselig eneste gangen overvåking av ordinære mobilbrukere har skjedd av et statlig organ.

Seriøs til deg også. Sverige overvåker også Norge, det er snakk om hvem man vil bli overvåket av. Russland og Kina er ikke noe særlig vennlig mot Norge som stat.

Jeg var så heldig å fikk oppleve oppleve Den Kalde Krigen som kom etter 2 verdenskrig. Virker som du ikke oppleve den. Hvis du har gjort det så har du kommet med samme standpunkt som jeg har nu.

Hvordan har det seg at du har så utrolig mye imot Kina (det er det eneste du kommenterer på) men fortsatt har en dji drone, som kan spore deg?

 

De aller fleste her inne har nok levd lenge nok til å gjøre seg meninger om andre land, men da er det altså snakk om landene.

Ikke enkelte telefoner.

 

Det er foreløpig enda ikke bevist noe som helst mot huawei.

Trump vurderer å la dem komme tilbake inn i USA.

England har ikke noe imot dem.

Norge vurderer dem fremdeles.

Lenke til kommentar

... NSA har direktelinker til Google og Facebooks servere. Beviselig eneste gangen overvåking av ordinære mobilbrukere har skjedd av et statlig organ.

 

Nuvel, vi har nå alltids FSBs overvåkningsorgan med sitt hjertebarn SORM, som har tatt overvåkning et steg videre. NSA på steroider om du vil. Alle Internettleverandører og telekomselskaper som opererer i Russland er pålagt å installere hardware levert av FSB i sine servere. Slik kan myndighetene overvåke det meste av informasjonsflyten i hele landet. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...