Gå til innhold

Microsft lanserer ny Intellimouse – tolv år med samme design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Microsoft Pro IntelliMouse is available for sale now through Microsoft Store in Canada and the United States with additional markets and retailers in Europe and Asia beginning in July. It will be available in Dark Shadow and Light Shadow.

Endret av fpsplayer
Lenke til kommentar

Det er ikke spesielt lenge siden Microsoft relanserte IntelliMouse Explorer 3.0 med en så dårlig sensor at den verken var egnet til spilling eller hverdagslig bruk.

 

Ergonomien er fortsatt innenfor på disse er fremdeles innefor, men før en seriøs kilde kan teste sensoren på denne utgaven er det best å vente til det er avklart om sensoren holder mål.

Lenke til kommentar

Det er ikke spesielt lenge siden Microsoft relanserte IntelliMouse Explorer 3.0 med en så dårlig sensor at den verken var egnet til spilling eller hverdagslig bruk.

 

Ergonomien er fortsatt innenfor på disse er fremdeles innefor, men før en seriøs kilde kan teste sensoren på denne utgaven er det best å vente til det er avklart om sensoren holder mål.

 

Jeg kjenner en som hadde en av disse mellom fingrene for en stund siden og han mente den var veldig god, så med mindre de har endret den før lansering så skal den fungere godt.

Lenke til kommentar

Det er ikke spesielt lenge siden Microsoft relanserte IntelliMouse Explorer 3.0 med en så dårlig sensor at den verken var egnet til spilling eller hverdagslig bruk.

 

Ergonomien er fortsatt innenfor på disse er fremdeles innefor, men før en seriøs kilde kan teste sensoren på denne utgaven er det best å vente til det er avklart om sensoren holder mål.

 

Pixart 3389 er sensoren i denne, det er vel samme jeg har i en mus jeg har. Kan ikke si noe galt om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...