Gå til innhold

TEST: MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror de begynner og slite med og få ut mer ytelse i teknologien de har til rådighet.

Spill i dag er så elendig optimalisert også.

Mange som bruke elendige spillmotorer som har blitt modifisert langt utover det dem er beregnet for etc.

Se på assassins creed origins og odyssey feks. Bilde flyten er helt psycho veksler mellom 15 og 120fps heletiden så total inntrykket blir en lagfest uten like.

Maskinen går på mellom 30 og 70% cpu ytelse og mellom 70 og 100% utnyttelse på grafikk kortet mitt i disse spillene.

(ryzen2700x og 2080rtx). Grafikken er ikke akkurat til og hoppe i taket for heller,finnes noen spill som ser bedre ut og går lettere på samme specs.

Rimelig meningløst og oppgrader hvis man har noe tilsvarende 1070kort i dag. så sant du ikke på død og liv vil spille i 40fps i 4k da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Bedre sent enn aldri...

Jeg har 2080ti versjonen av dette kortet, og kan anbefale det på det varmeste. Har prøvd flere ulike 2080ti kort, og Trio X Gaming er noe av det beste. Kortet har meget god ytelse, de mest stillegående viftene jeg har testet, og minimalt med coil whine.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Tror de begynner og slite med og få ut mer ytelse i teknologien de har til rådighet.

Spill i dag er så elendig optimalisert også.

Mange som bruke elendige spillmotorer som har blitt modifisert langt utover det dem er beregnet for etc.

Se på assassins creed origins og odyssey feks. Bilde flyten er helt psycho veksler mellom 15 og 120fps heletiden så total inntrykket blir en lagfest uten like.

Maskinen går på mellom 30 og 70% cpu ytelse og mellom 70 og 100% utnyttelse på grafikk kortet mitt i disse spillene.

(ryzen2700x og 2080rtx). Grafikken er ikke akkurat til og hoppe i taket for heller,finnes noen spill som ser bedre ut og går lettere på samme specs.

Rimelig meningløst og oppgrader hvis man har noe tilsvarende 1070kort i dag. så sant du ikke på død og liv vil spille i 40fps i 4k da.

 

Odyssey og Origing er kjent for dette da noe som er skrevet om i det ustanselig men Ryzen 2700 x og 2080 er meget bra for alt annet da :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...