Gå til innhold

SNIKTITT: Xiaomi Mi 9 En spennende toppmodell til en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke at Samsung's og Apple's toppmodeller er mere "etisk" produsert, hverken med tanke på miljø, slavearbeid ved utvinning av mineraler eller fabrikker.
Tar gjerne en slik eller andre merker med gode "nok" spesifikasjoner til en overkommelig pris.
(Er enda strålende fornøyd med min Nokia7+.)

Endret av per parker
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Min Mi2 gikk til hel.. i går. Den satt i gang med "february security update" og etter en stund frøys den fullstending. Får ikke slått av eller på. Null reaksjon uansett. Kommer bare til "android one" skjermen og der står den å lyser

 

Det hadde jeg med min første også. Fikk ny hos forhandler etter 5 uker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det hadde jeg med min første også. Fikk ny hos forhandler etter 5 uker.

 

Har vært i kontakt med forhandler ja og den skal returneres på mandag. 

Kanskje USB JIG kan hjelpe deg, det funket hvertfall på min Galaxy S4 en gang i tiden da den hadde det samme problemet som du opplever :-)

Endret av Super-Stian
Lenke til kommentar

Kanskje USB JIG kan hjelpe deg, det funket hvertfall på min Galaxy S4 en gang i tiden da den hadde det samme problemet som du opplever :-)

 

Mulig det men ligger over min forstand =) Dessuten så er dette en åpenbar feil i ett eller annet ledd når en automatisk oppdatering ødelegger hele telefonen så jeg foretrekker Multicoms løsning med å erstatte hele greia. 

Endret av josteinsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke at Samsung's og Apple's toppmodeller er mere "etisk" produsert, hverken med tanke på miljø, slavearbeid ved utvinning av mineraler eller fabrikker.

Tar gjerne en slik eller andre merker med gode "nok" spesifikasjoner til en overkommelig pris.

(Er enda strålende fornøyd med min Nokia7+.)

 

Disse møkka merkene fra kina, slår aldri samsung og iphone, uansett hvor hardt de prøver...

Lenke til kommentar

Disse møkka merkene fra kina, slår aldri samsung og iphone, uansett hvor hardt de prøver...

tja? Syns de gjør det vel så bra både på hardware og software. 

Men det gjør jo også LG fra Korea og Sony fra Japan. 

Dessverre tror jeg at Samsung og Apple lever alt for godt på personer uten egne meninger, som bare vil ha det samme som andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Huawei slår aldri Samsung og iPhone? Tror Samsung pissa på seg når de så P20 Pro og salgstallene til S9. Og så kom Mate 20 Pro og gjorde det om igjen på høsten! S10 er resultat av piss i buksa, ingenting annet. Samme som NVidia flyter på uten AMD, og Intel på CPU-fronten når AMD var fraværende, så fløt Samsung på S8, og ble forbikjørt glatt!

 

TL;DR: Huawei er kinesisk. Les testene og se hvordan den kampen gikk :) Å ja. Første rammeløse telefon? Xiaomi Mi Mix.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...