Gå til innhold

Her er det tydeligste bildet av Galaxy S10+ så langt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også ett problem at de både bruker exynos og snapdragon cpu. Dette gjør visst at teknologier som bare støttes av en av cpuene ikke vil bli utnyttet på telefonen siden de må ta hensyn til begge utgavene. F.eks at snapdragon støtter HDR videoopptak eller at exynos støtter høyere fps i 4k og 8k videopptak. Snapdragon er visstnok litt raskere også, så de sier at de vil nedklokke denne noe for at ytelsen i begge utgavene skal være noenlunde lik. Tullete.

 

Egentlig mer spent på det nye flaggskipet til LG. «Goodbye touch»

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner denne trangen til å ha en forside som er bare skjerm. Jeg kjøpte en S9 i fjor høst og at det er litt "leppe" øverst og nederst gjør da ingen verdens ting. Løsningen på S9 tar seg uendelig mye bedre ut enn all verdens "notch"-er og dette påfunnet her med å ha skjermen -rundt- kamera.

 

Men det er sikkert bare meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Betalte 7 for min s9+ da den kom.. og nå dobler prisen... spent på å se om den nye s10+ er noe stort stepup fra s9+ ... ellers holder jeg meg til s9+ et år til.

 

Sjekket prisjakt nå. Når den kom lå den på omtrent 9400 kr. Så den nye vil ikke koste dobbelt da den ligger nok for plus variant rundt 10k

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner denne trangen til å ha en forside som er bare skjerm. Jeg kjøpte en S9 i fjor høst og at det er litt "leppe" øverst og nederst gjør da ingen verdens ting. Løsningen på S9 tar seg uendelig mye bedre ut enn all verdens "notch"-er og dette påfunnet her med å ha skjermen -rundt- kamera.

 

Men det er sikkert bare meg.

 

Det er ikke bare deg. Syns nesten det er finere med slik de er i dag. En annen ting jeg er skeptisk til er lyden. Har en s9+ og den leveren helt sinnsyk lyd til en tlf og være. Spesielt med Dolby Atmos aktivert. Plasseriengen av høytalerene kan forverre lyden er jeg redd (antar plasseringen er over og under). Men jeg kan såklart ta feil :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...