Gå til innhold

Nå skal Wi-Fi bli gratis på Norwegians langturer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at VPN da blir blokkert over en lav sko? Slik at man ikke har noen reell beskyttelsesmekanisme på "åpne WiFi-nett" i mot andre flypassasjer-hackere eller tredjeparter som kontrollerer den internett-linjen til flyet du er ombord på (passasjerlister og greier).

Endret av G
Lenke til kommentar

Når det gjelder norwegians WIFI trenger du ikke VPN for å beskytte deg mot tredjeparter, du trenger det for å beskytte deg mot Norwegian.

 

Da jeg testet det på en innenlands flight manipulerte de trafikken for å sette inn sin egen reklame i sidene jeg så på. Totalt uakseptabelt og det at de tror det er OK gjør at jeg har null tiltro til at de er i stand til å levere en sikker og god løsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder norwegians WIFI trenger du ikke VPN for å beskytte deg mot tredjeparter, du trenger det for å beskytte deg mot Norwegian.

 

Da jeg testet det på en innenlands flight manipulerte de trafikken for å sette inn sin egen reklame i sidene jeg så på. Totalt uakseptabelt og det at de tror det er OK gjør at jeg har null tiltro til at de er i stand til å levere en sikker og god løsning.

 

Er det i det hele tatt lov?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...