Gå til innhold

Fortnite for Android er nå tilgjengelig for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heeelt uintresant spill? er bare fjortisser som kan en gang like et slikt dritt spill, kan ikke skjønne hvorfor interessen for dette spillet en gang finnes lol minner meg om et barne spill fra 1999. så barnselig og kjedlig at det er en gru, samma med Pugb lol. eller alt skal ha "battle Royale" i alle spil jeg skyr disse .

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Heeelt uintresant spill? er bare fjortisser som kan en gang like et slikt dritt spill, kan ikke skjønne hvorfor interessen for dette spillet en gang finnes lol minner meg om et barne spill fra 1999. så barnselig og kjedlig at det er en gru, samma med Pugb lol. eller alt skal ha "battle Royale" i alle spil jeg skyr disse .

 

Kanskje fordi du ikke er helt i målgruppen? Ingen ting feil med BR konseptet imo, er nok heller du som har blitt voksen & kjedelig ;)

 

Eller så er det ikke mange spill med BR, nå kommer vel både BF og COD men dette er jo spill hvor multiplayer alltid har gått ut på å drepe flest mulig, hvordan det er mer mening i dette kontra BR skjønner jeg ikke. Hilsen en som ikke spiller Fortnite.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...