Gå til innhold

PUBG-oppdatering fjernet valg av region og spillere er ikke imponerte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vært bortreist et par dager, og har bare så vidt fått testet den nye oppdateringen. Har ikke opplevd noen store problemer med denne, det lille jeg har prøvd. Det som er helt forbannet sikkert er at jeg ønsker enhver regionlås som hindrer "de-litt-lenger-øst-i-verden" å farme BP med cheats på samme server som jeg spiller.

Det er nok juksepaver i Europa.

Det at en del syntes det er dumt at de ikke kan velge å spille på severe hvor de får utnyttet latency-kompensasjon i sin favør, plager meg heller ikke så veldig.

Så sitter vi til slutt igjen med de som faktisk blir feilplassert regionalt på grunn av forskjellige problemer i spillets kode/ISP/egen nettverksrouting osv - - håper det blir fikset fordi DET er kjipt, men da bør man sende inn en support-ticket.

Regner med at det ligger en balanse i plassering/ping/kø-tid, og at det gjøres et forsøk på å gi en best mulig opplevelse på alle mulig måte, men at de ikke lykkes helt med dette. Hadde man latt matchmaking kun se på ping, så ville raskt kø-tiden økt betraktelig, og med det nye klager.

 

Et tips til veldig mange på internett idag er jo å slutte å skrike så høyt at ingen hører hva du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker godt PUBG men jeg spiller det ikke så ofte. Det er blant annet fordi jeg får så dårlig ytelse i spillet, tilsynelatende helt tilfeldig fra økt til økt. Noen ganger kommer det en ny oppdatering som nærmest gjør det uspillelig. Selv om jeg ligger på 45-50 fps, opplever jeg spillet som tregt og lite responsivt\laggete i respons til tider, noe som påvirker prestasjonen i spillet. Jeg fatter ikke hvorfor det på død og liv ikke skal prioriteres å få fikset ytelsen i dette spillet, fremfor alle andre mulige endringer.

Lenke til kommentar

Jeg liker godt PUBG men jeg spiller det ikke så ofte. Det er blant annet fordi jeg får så dårlig ytelse i spillet, tilsynelatende helt tilfeldig fra økt til økt. Noen ganger kommer det en ny oppdatering som nærmest gjør det uspillelig. Selv om jeg ligger på 45-50 fps, opplever jeg spillet som tregt og lite responsivt\laggete i respons til tider, noe som påvirker prestasjonen i spillet. Jeg fatter ikke hvorfor det på død og liv ikke skal prioriteres å få fikset ytelsen i dette spillet, fremfor alle andre mulige endringer.

det har vel vært en av fokusopmerådene i de siste patchene, og med 50-60 fps i snitt så må jo frame-drops for deg ha vært helt uutholdelig. I forhold til optimalisering så er jo PUBG ekstremt dårlig, og kanskje det beste eksempelet på at det ikke er en AAA-tittel med tunge utvikler-krefter i bakhånd. 

 

Jeg har grei nok hardware til at jeg har kunnet justere meg ut av de værste problemene, men det er jo et godt hint om at noe er galt når man ligger på ca 80-100 fps uansett hvor mye eller lite eye-candy som er skrudd på.

 

Bra at de får litt konkurranse nå, og så får vi håpe de tar opp hansken og putter noen av de mange dollarene de har tjent, tilbake inn i spillet.

Lenke til kommentar

 

COD Blackout kommer ut på fredag. Skal ikke røre PUBG igjen. Jeg blir nok ikke den eneste.

 

Skal ikke engang røre black ops, venter på BFV Firestorm

På et kart som er 1/50 del av et battle royale kart og som tvinger deg i squad...høres ikke morro ut. Blackout for alle penger.

Lenke til kommentar

 

 

COD Blackout kommer ut på fredag. Skal ikke røre PUBG igjen. Jeg blir nok ikke den eneste.

 

Skal ikke engang røre black ops, venter på BFV Firestorm

På et kart som er 1/50 del av et battle royale kart og som tvinger deg i squad...høres ikke morro ut. Blackout for alle penger.

Spiller ikke BR alene så meh.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvor finner man informasjon om størrelsen på firestorm kartet?

 

Har ikke hørt noe om at de har gitt noen kommentar til størrelse. Blir sikkert rundt samme størrelse som PUBG. 

Lenke til kommentar

 

COD Blackout kommer ut på fredag. Skal ikke røre PUBG igjen. Jeg blir nok ikke den eneste.

 

Skal ikke engang røre black ops, venter på BFV Firestorm

Ja var gira på BFV. Men etter å ha prøvd beta (stor skuffelse) og fikk høre at det ikke var single i Firestorm så skal jeg avvente. Blir det bra til slutt blir det kjøp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja var gira på BFV. Men etter å ha prøvd beta (stor skuffelse) og fikk høre at det ikke var single i Firestorm så skal jeg avvente. Blir det bra til slutt blir det kjøp.

 

Tror nok den ferdige versjonen er mye bedre enn det du så i beta. Dog skal det sies at jeg ikke så helt problemet folk hadde med betaen, synes det funket veldig bra. Hadde faktisk veldig god performance med den.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...