Gå til innhold

– Black Ops 4 er laget for PC-spillerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt de slenger ut der tenker jeg skulle bare mangle :p

 

Så spørs det bare om spillet er bra? Hjelper lite om det er laget for PC om det suger like hardt som de siste spillene i serien.

 

Det sagt så syns jeg ser ut som beste COD på mange år. Kommer til å teste åpen beta, men ettersom det slippes likt som BFV så blir det vanskelig å prioritere dette uansett om det er bedre enn tidligere. hehe

Lenke til kommentar

Det er vel fortsatt "Playstation eksklusivt" i den forstand at Ps4 får DLC først hvis jeg ikke tar feil? Gjerne 1 måned før de andre..

 

Gleder meg ihvertfall veldig! Det var godt å se et fargerikt Call of Duty spill igjen, og jeg likte en del av forandringene de har implementert, som f.eks at assists teller mot scorestreaks. Blir spennende å se hva de kommer til å gjøre med armor, og hvordan eventuelle hardcore game modes utarter seg.

Lenke til kommentar

Det som slo meg når jeg prøvde betaen var at snipere fremdeles dreper i et skutt i magen, mens alle andre våpen har økt time to kill med 50% (siden liv har gått opp 50% uten at andre våpen enn snipere har fått økt damage)

 

Det ga ingen mening. Sniper og shotgun (sidearm) var latterlig sterke, resten gjorde lite skade. Derfor dropper jeg spillet, synes også det ble altfor trange kart og det tok for lang tid å drepe. Svært uheldig kombinasjon fordi det betyr at du bruker mye tid på å drepe en person, siden kartet et trangt og lite så er fienden alltid rundt hjørnet. Noe som gir deg ekstremt lite tid på respondere, og finne dekning etter et angrep. Ofte ble jeg drept av en annen i spiller idet jeg holdt på med å knerte lagkameraten deres. Respawn time var ikke eksisterende, det var bare totalt kaos. Selv om jeg fikk gode resultater på scoreboarden var dette ekstremt frustrerende. Likte heller ikke special abilities, dette var mitt første møte med Black Ops.

Endret av Heradon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spilte 2 runder hvor jeg sprang rundt med Assault Rifle og ble konstant 1-shottet av snipere. Om man treffer i hode med en sniper så er det greit at det er ett kill, men følte iforhold til Black Ops 1 eller 2 så gjordt AR så liten skade at snipere som var god nokk hadde mulighet å reagere på å bli skutt, skyte ett skudd tilbake på deg hvor som helst på kroppen så hadde du ikke sjangs. Altfor dårlig balansert. Skuffende med tanke på at de skal ha fokusert mer på multiplayer siden det ikke er campaign i dette spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...