Gå til innhold

SNIKTITT: Super Smash Bros. Ultimate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som ønsker seg et liknende spill på pc / ikke eier nyere nintendo-konsoller, så kan jeg anbefale Brawlhalla. Det er helt klart ikke et super smash spill, men det gjør en veldig god figur som et "ssb-like" spill, samtidig som det klarer å gjøre sin egen greie og er relativt godt balansert (les, karakterrangeringer spiller så godt som ingen rolle med mindre du er så god at du er top 100 materiale). Vil dog anbefale å ta noen runder mot ai/kompiser før man hiver seg i ranked, så har man mulighet til å bli litt kjent med hvordan spillet virker.

 

Merk, friendly fire er aktivt i ranked, personlig synes jeg det var ekstra gøy, men det krever jo at man ikke bare slår hodeløst rundt seg.

Endret av Respwner
  • Liker 1
Lenke til kommentar

MAnn kan si mye om at Switch ikke får de store AAA spillene (med grunn) men for meg ser Octopath og Smash Ultimate ut som GOTY kandidater allerede for meg.

 

Navnet "Ultimate" passer veldig bra til dette fra hva vi har sett, ja. Ikke bare alle figurene, men tweaking af selve slåssingen, nye Final Smashes etc... Har en følelse jeg kommer til å bruke litt for mye tid på dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At folk blir så gira for dette skjønner jeg ikke, ser jo klin likt ut som WiiU versjonen jo med litt flere chars. Wow, så utrolig amazing og revolusjonerende.

 

Forbedret spillmotor, gjort om mange moves for å gjøre gameplayet bedre, nye brett og ficurer, nye final smasher etc etc. Vet ikke om du så Directen til Nintendo, men jeg ser mye nytt her. Og det er en del vi ennå ikke vet om. Nintendo sa selv til skal avsløre mer mot lansering. Men whatever creams your twinkie =]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forbedret spillmotor, gjort om mange moves for å gjøre gameplayet bedre, nye brett og ficurer, nye final smasher etc etc. Vet ikke om du så Directen til Nintendo, men jeg ser mye nytt her. Og det er en del vi ennå ikke vet om. Nintendo sa selv til skal avsløre mer mot lansering. Men whatever creams your twinkie =]

 

Hvis du er fornøyd og gira, more power to you. Men jeg syns dette så klin likt ut som på WiiU :p Aldri vært noen fan av kaoset i Smash, men vet at mange elsker det. Holder meg til anime fighters.

Endret av Sersjant SEGA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...