Gå til innhold

E3 2018 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

e3_2018_thumb800.png

 

E3 2018 nærmer seg med stormskritt, og hva passer vel bedre enn en tråd hvor vi kan snakke om rykter, hvilke spill man gleder seg til å se, eller hva man håper å se.

 

 

Liste med spill bekreftet å dukke opp.

 

Dag og tidspunkt.

 

Lørdag 9. juni - 20:00    EA

Søndag 10. juni - 22:00    Microsoft


Mandag 11. juni - 03:30    Bethesda

Mandag 11. juni - 19:00    Square Enix

 

Mandag 11. juni - 22:00    Ubisoft

Tirsdag 12. juni - 00:00    PC Gaming Show

 

Tirsdag 12. juni - 03:00    Sony

Tirsdag 12. juni - 18:00    Nintendo Direct

 

 

Hvor kan jeg se pressekonferansene, spør du? Vel, her.

 

Twitch

 

Og med det er det bare å glede seg til årets høydepunkt og belage seg på lange dager og lite søvn.

Endret av Crazy Joe Davola
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... får ikke sett konferansen til Sony live, så håper jeg klarer å se den etter jobb uten å få spolert noe særlig. De andre burde gå greit. Men erfaringsmessig tror jeg at jeg dropper den PC gaming greia. Det har ikke akkurat vært høydepunktet av E3 før, for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurt å starte med EA og Microsoft

 

I tradisjon tro kommer en av de til å drite så innmari på draget, at resten av E3 kommer til å bli overskygget av en hatstorm av en annen verden.

 

edit: dere leste det her først !!

Har ein følelse av at Microsoft faktisk gjør ein bra konferanse iår. Di har egentligt ikkje nåke valg, med tanke på kossen det har gått di siste åra. Trur nok det blir både Halo, Gears og Fable iår, men di må ha nåke ekstra også, trenger nåken ferske IP's. Halo har falt litt av hos meg, har ikkje spilt den siste enda, og det gjelder vell for gears og, men et nytt fable spill hadde vert gøy viss det blei gjort bra. Også trur eg nok Cyberpunk blir vist hos Microsoft. 

 

Men personligt gleder eg meg mest til Sony sin, Deep Diven di skal ha på di 4 spilla, veldi spent på ka som blir av Death Stranding.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...