Gå til innhold

TEST: KEF Porsche Design Space One Wireless


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville dere valgt disse kontra Sony sine om dere hadde spiller eller telefon som støtter hi-res lyd? At dere ikke nevner eller vektlegger det forbauser meg hver gang. Greit at det ikke er for alle, men når det er en såpass stor kvalitetsforskjell med og uten er det rart det nesten aldri blir nevnt eller faktisk testet. Spesielt siden hi-res vil bli gjort tilgjengelig for flere og flere etterhvert.

 

Kunne godt tenkt meg å teste disse selv forøvrig, om jeg kommer over dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville dere valgt disse kontra Sony sine om dere hadde spiller eller telefon som støtter hi-res lyd? At dere ikke nevner eller vektlegger det forbauser meg hver gang. Greit at det ikke er for alle, men når det er en såpass stor kvalitetsforskjell med og uten er det rart det nesten aldri blir nevnt eller faktisk testet. Spesielt siden hi-res vil bli gjort tilgjengelig for flere og flere etterhvert.

 

Kunne godt tenkt meg å teste disse selv forøvrig, om jeg kommer over dem.

Hi-res lyd er en scam markedsført mot den mest lettlurte kjøpergruppen i verden, audiofile. Du kunne like godt spurt om kablene var sølvbelagte

Lenke til kommentar

 

Ville dere valgt disse kontra Sony sine om dere hadde spiller eller telefon som støtter hi-res lyd? At dere ikke nevner eller vektlegger det forbauser meg hver gang. Greit at det ikke er for alle, men når det er en såpass stor kvalitetsforskjell med og uten er det rart det nesten aldri blir nevnt eller faktisk testet. Spesielt siden hi-res vil bli gjort tilgjengelig for flere og flere etterhvert.

 

Kunne godt tenkt meg å teste disse selv forøvrig, om jeg kommer over dem.

Hi-res lyd er en scam markedsført mot den mest lettlurte kjøpergruppen i verden, audiofile. Du kunne like godt spurt om kablene var sølvbelagte

Høyttalerkabel for deg bakalaka: https://www.hifiklubben.no/kabler/hoyttalerkabel/audioquest-comet-hoyttalerkabel/

Lenke til kommentar

 

 

Ville dere valgt disse kontra Sony sine om dere hadde spiller eller telefon som støtter hi-res lyd? At dere ikke nevner eller vektlegger det forbauser meg hver gang. Greit at det ikke er for alle, men når det er en såpass stor kvalitetsforskjell med og uten er det rart det nesten aldri blir nevnt eller faktisk testet. Spesielt siden hi-res vil bli gjort tilgjengelig for flere og flere etterhvert.

 

Kunne godt tenkt meg å teste disse selv forøvrig, om jeg kommer over dem.

Hi-res lyd er en scam markedsført mot den mest lettlurte kjøpergruppen i verden, audiofile. Du kunne like godt spurt om kablene var sølvbelagte
Høyttalerkabel for deg bakalaka: https://www.hifiklubben.no/kabler/hoyttalerkabel/audioquest-comet-hoyttalerkabel/

Takker meg til nordost odin: https://oslohificenter.no/kabler/hoyttalerkabler/nordost-odin-2-hoyttalerkabel

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg skjønner ikke hvorfor H9 stadig blir beskrevet som de beste trådløse støykansellerende hodetelefonene. Jeg har lyttet til alle disse en god del, bortsett fra Space One Wireless.

H9 har dårlig diskant. Sony 1000 har dårlig mellomtone. QC35 er søppel. Andre alternativer er enda værre. Sennheiser Momentum Wireless har god bass, god mellomtone OG god (realistisk lydende) diskant. Men neida, disse er blitt glemt av tiden til tross for at de fremdeles har den beste lydkvaliteten i sjangeren.

 

Lyd er individuelt selvsagt, men litt sannhet forblir likevell i det jeg nevner. Mener nå jeg da ?

Endret av morten-89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...