Gå til innhold

Firewatch-utvikleren jobber med nytt spill som foregår i helt andre omgivelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skikkelig Assasins creed ripoff!

Assassins creed har nå alle rettigheter på alt som har med Egypt å gjøre i spill.

What?

 

 

Det er en parodi på hvordan når et stor spill gjør en greie tror en del folk at de da "eier" den greia.

 

Feks Battlefield 1 vs Verdun

Eller hvordan nesten alle lagbaserte FPS nå er "overwatch hærmere" 

Lenke til kommentar

 

 

Skikkelig Assasins creed ripoff!

Assassins creed har nå alle rettigheter på alt som har med Egypt å gjøre i spill.

What?

 

 

Det er en parodi på hvordan når et stor spill gjør en greie tror en del folk at de da "eier" den greia.

 

Feks Battlefield 1 vs Verdun

Eller hvordan nesten alle lagbaserte FPS nå er "overwatch hærmere" 

Husk at dette er den personlige meningen til brukeren ved navn "Gunfreak".

Lenke til kommentar

 

 

 

Skikkelig Assasins creed ripoff!

Assassins creed har nå alle rettigheter på alt som har med Egypt å gjøre i spill.

What?

 

 

Det er en parodi på hvordan når et stor spill gjør en greie tror en del folk at de da "eier" den greia.

 

Feks Battlefield 1 vs Verdun

Eller hvordan nesten alle lagbaserte FPS nå er "overwatch hærmere" 

Husk at dette er den personlige meningen til brukeren ved navn "Gunfreak".

 

 

Gamer er skyldige de også

https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-verdun/350981

 

Det er Battlefield som er at tullete aracade alternativ til Verdun, verdun var ute mange år før Battlefield 1, men det er så klart battlefield som eier WW1 nå.

Lenke til kommentar

Firewatch var glemt noen dager etter jeg fullførte det. Blir vel slik med dette spillet også.

 

Spent på hvilken mottakelse dette får etter Campo Santos vs PewDiePie oppstyret.

 

For en utrolig merkelig ting å skrive..!? Hvis jeg forstår riktig, poster du (som ved et par tidligere anledninger) et negativt innlegg for å si at du ikke likte spillet/at det ikke gjorde noe inntrykk, for samtidig å fortelle at du sannsynligvis likevel kommer til å spille oppfølgeren, som du heller ikke forventer å like...!!!??? Har du en tvangslidelse som tilsier at du MÅ bruke tid på dårlige spill, for deretter for enhver pris å kommentere hvor dårlige de er? Nei, dette er ikke et personangrep, jeg er bare genuint nysgjerrig!

Lenke til kommentar

 

Firewatch var glemt noen dager etter jeg fullførte det. Blir vel slik med dette spillet også.

 

Spent på hvilken mottakelse dette får etter Campo Santos vs PewDiePie oppstyret.

 

For en utrolig merkelig ting å skrive..!? Hvis jeg forstår riktig, poster du (som ved et par tidligere anledninger) et negativt innlegg for å si at du ikke likte spillet/at det ikke gjorde noe inntrykk, for samtidig å fortelle at du sannsynligvis likevel kommer til å spille oppfølgeren, som du heller ikke forventer å like...!!!??? Har du en tvangslidelse som tilsier at du MÅ bruke tid på dårlige spill, for deretter for enhver pris å kommentere hvor dårlige de er? Nei, dette er ikke et personangrep, jeg er bare genuint nysgjerrig!
Formulerte meg litt snodig, det jeg mente er at historien i deres nye spill mest sannsynlig også fort blir glemt etter at den er over. Det er ikke dermed sagt at jeg personlig har tenkt å spille det. Hadde jeg visst det jeg vet om Firewatch i dag hadde jeg nok bare sett en letsplay. Det gjør jeg nok med deres neste spill.

 

Det jeg er spent på er om spillet blir dømt nedenom og hjem pga utviklerne sin behandling av Pewdiepie. Kan fort bli review bombetdette spillet også.

 

Edit: Leif.

Endret av Tullefanten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...