Gå til innhold

Snapchat-sjefen varsler store endringer av appen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"– En av tingene vi har hørt gjennom årene er at Snapchat-appen er vanskelig å bruke,"

 

Hæ? Hva er vanskelig med å ta bilde av noe og sende det til folk? o_O

 

Snapchat har blitt populært nok nå til at den eldre garde har begynt å bruke det. Den type folk som mener det er en umulig oppgave å finne igjen det word-dokumentet de lagret for 10 sekunder siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"– En av tingene vi har hørt gjennom årene er at Snapchat-appen er vanskelig å bruke,"

 

Hæ? Hva er vanskelig med å ta bilde av noe og sende det til folk? o_O

 

Den delen er intuitiv. Men ikke prøv å fortell meg at det er selvsagt at du kommer til kartfunksjonen ved å "klype" ut på skjermen når du er i kameramodus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

"– En av tingene vi har hørt gjennom årene er at Snapchat-appen er vanskelig å bruke,"

 

Hæ? Hva er vanskelig med å ta bilde av noe og sende det til folk? o_O

 

Snapchat appen er/var veldig uoversiktelig for nye brukere.

Brukere over 90år da eller? Er jo en av de enkleste av slike apper som eksisterer så må være noen merkelige brukere.

Lenke til kommentar

 

"– En av tingene vi har hørt gjennom årene er at Snapchat-appen er vanskelig å bruke,"

 

Hæ? Hva er vanskelig med å ta bilde av noe og sende det til folk? o_O

 

Den delen er intuitiv. Men ikke prøv å fortell meg at det er selvsagt at du kommer til kartfunksjonen ved å "klype" ut på skjermen når du er i kameramodus.

Bedre enn å klype inn.. Og funkjsonen burde kunne deaktiveres HELT. Hele kart faenskapen kan de egentlig bare fjerne umiddelvart! Største søppel funksjonen Snapchat har lagt til siden "discover" kom!

Lenke til kommentar

 

"– En av tingene vi har hørt gjennom årene er at Snapchat-appen er vanskelig å bruke,"

 

Hæ? Hva er vanskelig med å ta bilde av noe og sende det til folk? o_O

 

Snapchat har blitt populært nok nå til at den eldre garde har begynt å bruke det. Den type folk som mener det er en umulig oppgave å finne igjen det word-dokumentet de lagret for 10 sekunder siden.

Jepp.. Og den "eldre garde" jeg har sett synst appen er enkel.

Åpne app, ta bilde (eventuelt med filter), kanskje redigere og så send..

Eventuelt trykk på en person for chat...

Vanskelig å få det stort enklere enn det altså?

Alle andre funksjoner i appen er bare å ignorere da de er overflødige og burde fjernes.

Lenke til kommentar

"– En av tingene vi har hørt gjennom årene er at Snapchat-appen er vanskelig å bruke,"

Hæ? Hva er vanskelig med å ta bilde av noe og sende det til folk? o_O

  

 

 

"– En av tingene vi har hørt gjennom årene er at Snapchat-appen er vanskelig å bruke,"

Hæ? Hva er vanskelig med å ta bilde av noe og sende det til folk? o_O

Snapchat har blitt populært nok nå til at den eldre garde har begynt å bruke det. Den type folk som mener det er en umulig oppgave å finne igjen det word-dokumentet de lagret for 10 sekunder siden.

Jepp.. Og den "eldre garde" jeg har sett synst appen er enkel.

Åpne app, ta bilde (eventuelt med filter), kanskje redigere og så send..

Eventuelt trykk på en person for chat...

Vanskelig å få det stort enklere enn det altså

Alle andre funksjoner i appen er bare å ignorere da de er overflødige og burde fjernes.

Har dere i det hele tatt prøvd andre apper? Snapchat er flere lysår bak f.eks Line, Wechat og Kakaotalk på bortimot det meste.

 

Legge til venner, sende melding til ALLE, ta bilde/video med fjernutløser og en drøss med andre ting er forferdelig tungvint og gammeldags lagt opp. Det får til og med Apple TV gen 2 og 3 sitt grensesnitt til å se moderne ut.

 

Og bildene/ videoen er av så simpel kvalitet at det ser ut som du tok det med en Siemens telefon fra 2001.

 

At det det hele tatt er blitt såpass populært kan jeg egentlig ikke skjønne, da det finnes så utrolig mange bedre alternativer der ute.

 

Jeg bruker det allikevel aktivt, da dessverre det er der blant sns at jeg finner mine fleste venner i Norge.

 

Hadde det ikke vært en amerikansk app hadde det aldri vært populært. Det tør jeg nesten banne på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis dere har sett hvordan appen har endret seg siste årene og vært med siden starten + tester for snapchat har dere fått med dere hvor mye som har skjedd med appen. Den har blitt bedre, men likevel mer tungvint å bruke. Enkelte knapper har plassering som ikke er like logiske og det er unødvendige småting appen har fått som snapmap.

Lenke til kommentar

For en som ikke er kjent med appen så er den fylt av mikkmakk og søppel som folk flest gir blanke i. På tide at de skjønner at appen er søppel på alt annet enn iOS, og at det gjør noe med det. Dessverre er de altfor seint ute.

 

Håper de går konkurs og koser seg med alle de usolgte Snap brillene sine ?

Lenke til kommentar

"– En av tingene vi har hørt gjennom årene er at Snapchat-appen er vanskelig å bruke,"

 

Hæ? Hva er vanskelig med å ta bilde av noe og sende det til folk? o_O

 

Gadd ikke lese noen bruksanvisning eller how to's eller annet, før jeg skulle sende min første snap. Hvordan lage en videosnutt? ingen liten tekst eller symbol for å fortelle at du faktisk må holde inne knappen.

 

Så er spørsmålet, er det da meg som bruker eller appen som er feil med? Jeg har en klar formening om det, men du er sikkert ikke enig med meg.

 

Klart det er dri..enkelt når du kan det fra før, men har du aldri tatt i appen før eller sett noen bruke den, så er det ikke så selvforklarende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...