Gå til innhold

Microsoft bekrefter: Surface Pro kommer med 4G-støtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først kan de kanskje sette inn et wifi-kort som fungerer. Pro 4 har verste trådløsytelsen jeg har vært borti, vet ikke om de bruker det samme Marvell-rælet i 2017-modellen?

 

Har hadt SP4 sia den kom ut, aldri hadt noko problem med WIFI'n. Så lurar på det samme, kva er problemet?

 

Har derimot hadt problem med skjermen, som flickering eller att den er heilt grønn ved boot, siste har eg vel berre opplevd 2 gongar, men fyrste skjer regelmessig. Flickering'a går som regel vekk etter under bruk.

Endret av bakpak
Lenke til kommentar

Min 4 Pro varierer utrolig i hastigheten på wifi. Den går i bølger, mellom 40 og 5 mbps når jeg kopierer større filer (jobbfilene mine er som regel på et par gig), enda jeg sittter fire meter fra ruteren. Det var en glede å få lagt opp LAN til dockingstasjonen, for å si det sånn...

Endret av Mastiff
Lenke til kommentar

 

Først kan de kanskje sette inn et wifi-kort som fungerer. Pro 4 har verste trådløsytelsen jeg har vært borti, vet ikke om de bruker det samme Marvell-rælet i 2017-modellen?

 

Kan ikke si vi har opplevd noen problemer på de vi har. Hva er det som feiler?

 

Åpnet en 2017 i dag, men har ikke sett så mye på den i enda...

Det er primært lave overføringshastigheter og tidvise problemer med tilkobling. Ser på det store internettet at mange sliter med det samme. Er spesielt problematisk med penn tilkoblet mener noen. Vi har for det meste penn tilkoblet. Kan hjelpe å tvinge wifi-kort til å bruke 5GHz eller 2.4GHz.

 

Kan være uheldig kombinasjoner av utstyr også selvfølgelig.

Lenke til kommentar

 

Det er primært lave overføringshastigheter og tidvise problemer med tilkobling. Ser på det store internettet at mange sliter med det samme. Er spesielt problematisk med penn tilkoblet mener noen. Vi har for det meste penn tilkoblet. Kan hjelpe å tvinge wifi-kort til å bruke 5GHz eller 2.4GHz.

 

Kan være uheldig kombinasjoner av utstyr også selvfølgelig.

 

Jeg har samme problem, jeg nevnte overføringshastigheten, men iblant vil den ikke koble seg til før jeg slår av og på wifi. Det gjelder både Pro 3 og Pro (4). Jeg har aldri hatt pennen tilkoblet, den er helt ubrukelig for meg. Jeg ville bare ha noe som var lite og greit å ha med, og som kunne kobles til en docking med flere skjermer og støttet 4K.

Lenke til kommentar

 

 

Det er primært lave overføringshastigheter og tidvise problemer med tilkobling. Ser på det store internettet at mange sliter med det samme. Er spesielt problematisk med penn tilkoblet mener noen. Vi har for det meste penn tilkoblet. Kan hjelpe å tvinge wifi-kort til å bruke 5GHz eller 2.4GHz.

 

Kan være uheldig kombinasjoner av utstyr også selvfølgelig.

 

Jeg har samme problem, jeg nevnte overføringshastigheten, men iblant vil den ikke koble seg til før jeg slår av og på wifi. Det gjelder både Pro 3 og Pro (4). Jeg har aldri hatt pennen tilkoblet, den er helt ubrukelig for meg. Jeg ville bare ha noe som var lite og greit å ha med, og som kunne kobles til en docking med flere skjermer og støttet 4K.

 

Snedig. Eneste problemet vi har sett er at dockingen sliter med enkelte skjermer. Hadde to 27" Samsung og det var umulig å få bilde på begge, byttet med to Dell med samme spesifikasjon og alt fungerer helt fint.

 

Personlig har jeg brukt SFP1, SF3 og SFP4 og har ikke opplevd noen problemer med WiFi. Vi har flere brukere som kjører SFP4, og har ikke fått noen tilbakemeldinger på dette.

 

Det betyr naturligvis ikke at det ikke forekommer feil, det er bare vår erfaring.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

Jeg har en NEC 27" og en Samsung 27" på skrivebordet på hytta, og det funker ypperlig. Hjemme har jeg en 43" LG 4K-skjerm som står på høykant, satt opp så dockingen ser den som to separate skjermer, og det funker også uten problemer. Jeg måtte bare bestille en ny overganger fra mini DP til HDMI til den ene inngangen, for skjermen har merkelig nok bare én DP-inngang, og den min DP til HDMI jeg hadde, støttet bare opptil 1920x1200 (som NEC-skjermen er). Wifi er i praksis det eneste jeg har problemer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...