Gå til innhold

Sveip i bue for å bytte app med iPhone X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-82pScT

Tydelig frame drop i den siste sveipen der. Det er slik tilstanden på iOS har vært siden iOS 7. Selv ikke med en så kraftig prosessor som iPhones har, klarer iOS å skjule disse software-problemene, som det er altfor mange av. Det er rett og slett flaut.

Om man vil ha en telefon med minst mulig tilfeldig jitter, jank, frame drops osv., går man for Oneplus eller Google Pixel. iOS er ikke lenger best på dette området, og har vel ikke vært det siden Marshmallow-Nougat.

Endret av Slettet-82pScT
Lenke til kommentar

Lol, tydelig frame drop i den siste sveipen der. Det er slik tilstanden på iOS har vært siden iOS 7. Om man vil ha en telefon med minst mulig tilfeldig jitter, jank, frame drops osv. , går man for OnrPlus eller Google Pixel. iOS er ikke lenger best på dette området, og har vel ilke vært det siden Marshmallow-Nougat. Selv ikke med en så kraftig prosessor som iPhones har, klarer iOS å skjule disse software-problemene, som det er altfor mange av. Det er rett og slett flaut.

 

 

Jeez... Det er slike poster som gir androideiere et dårlig rykte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lol, tydelig frame drop i den siste sveipen der. Det er slik tilstanden på iOS har vært siden iOS 7. Om man vil ha en telefon med minst mulig tilfeldig jitter, jank, frame drops osv. , går man for OnrPlus eller Google Pixel. iOS er ikke lenger best på dette området, og har vel ilke vært det siden Marshmallow-Nougat. Selv ikke med en så kraftig prosessor som iPhones har, klarer iOS å skjule disse software-problemene, som det er altfor mange av. Det er rett og slett flaut.

 

https://youtu.be/qqWOLjzJtBI

 

Har du noen gang eid en iPhone?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

 

Lol, tydelig frame drop i den siste sveipen der. Det er slik tilstanden på iOS har vært siden iOS 7. Om man vil ha en telefon med minst mulig tilfeldig jitter, jank, frame drops osv. , går man for OnrPlus eller Google Pixel. iOS er ikke lenger best på dette området, og har vel ilke vært det siden Marshmallow-Nougat. Selv ikke med en så kraftig prosessor som iPhones har, klarer iOS å skjule disse software-problemene, som det er altfor mange av. Det er rett og slett flaut.

Jeez... Det er slike poster som gir androideiere et dårlig rykte.

Vennligst utdyp.

Endret av Slettet-82pScT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

 

Lol, tydelig frame drop i den siste sveipen der. Det er slik tilstanden på iOS har vært siden iOS 7. Om man vil ha en telefon med minst mulig tilfeldig jitter, jank, frame drops osv. , går man for OnrPlus eller Google Pixel. iOS er ikke lenger best på dette området, og har vel ilke vært det siden Marshmallow-Nougat. Selv ikke med en så kraftig prosessor som iPhones har, klarer iOS å skjule disse software-problemene, som det er altfor mange av. Det er rett og slett flaut.

 

https://youtu.be/qqWOLjzJtBI

 

Har du noen gang eid en iPhone?
Jeg hadde iPhone 7 i 2 måneder og eier for øyeblikket en iPad Pro. Hadde også iPhone 6, 5, 4 og 3GS. Kan med det rette si at iOS har aldri vært det samme siden iOS 7. Det var nesten perfekt i glatthet på iOS 6 og før det. Men har hatt et mylder av lugging og animasjonsproblemer siden iOS 7. I hvertfall sammenlignet med en telefon med ren Android.

 

Har du noen gang eid en Pixel? Det er typisk å ikke se de problemene jeg nevner hvis ikke man har prøvd noe bedre. Jeg kommer enda i diskusjoner med Samsung-brukere som påstår telefonen deres er 100% glatt, for eks., fordi de aldri har prøvd noe bedre.

Endret av Slettet-82pScT
Lenke til kommentar

Tydelig frame drop i den siste sveipen der. Det er slik tilstanden på iOS har vært siden iOS 7. Selv ikke med en så kraftig prosessor som iPhones har, klarer iOS å skjule disse software-problemene, som det er altfor mange av. Det er rett og slett flaut.

 

Om man vil ha en telefon med minst mulig tilfeldig jitter, jank, frame drops osv., går man for Oneplus eller Google Pixel. iOS er ikke lenger best på dette området, og har vel ilke vært det siden Marshmallow-Nougat.

 

https://youtu.be/qqWOLjzJtBI

 

Har ikke opplevd noen framedropps på siste iOS 11 beta. Der var litt lagg på forrige beta (åpne 3D touch)

Lenke til kommentar

 

Tydelig frame drop i den siste sveipen der. Det er slik tilstanden på iOS har vært siden iOS 7. Selv ikke med en så kraftig prosessor som iPhones har, klarer iOS å skjule disse software-problemene, som det er altfor mange av. Det er rett og slett flaut.

 

Om man vil ha en telefon med minst mulig tilfeldig jitter, jank, frame drops osv., går man for Oneplus eller Google Pixel. iOS er ikke lenger best på dette området, og har vel ilke vært det siden Marshmallow-Nougat.

 

https://youtu.be/qqWOLjzJtBI

 

Har ikke opplevd noen framedropps på siste iOS 11 beta. Der var litt lagg på forrige beta (åpne 3D touch)

11.1

Lenke til kommentar

 

Tydelig frame drop i den siste sveipen der. Det er slik tilstanden på iOS har vært siden iOS 7. Selv ikke med en så kraftig prosessor som iPhones har, klarer iOS å skjule disse software-problemene, som det er altfor mange av. Det er rett og slett flaut.

 

Om man vil ha en telefon med minst mulig tilfeldig jitter, jank, frame drops osv., går man for Oneplus eller Google Pixel. iOS er ikke lenger best på dette området, og har vel ilke vært det siden Marshmallow-Nougat.

 

Å herregud! Nå foretrekker jeg Android selv altså.. Men hva i ******* feiler det deg!?!? Slike UBETYDELIGE usaklige ting kan du drite i å sitte å poste! Ikke rart mange Apple fans tror alle Android folk er hjernedød når det finnes slike som deg! Jeg blir seriøst flaut å være i bekjentskap med at du foretrekker samme OS som meg!! Skaff deg ett liv!

 

 

Og så kommer du med en post som er 100 ganger verre. Fantastisk :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tydelig frame drop i den siste sveipen der. Det er slik tilstanden på iOS har vært siden iOS 7. Selv ikke med en så kraftig prosessor som iPhones har, klarer iOS å skjule disse software-problemene, som det er altfor mange av. Det er rett og slett flaut.

Om man vil ha en telefon med minst mulig tilfeldig jitter, jank, frame drops osv., går man for Oneplus eller Google Pixel. iOS er ikke lenger best på dette området, og har vel ilke vært det siden Marshmallow-Nougat.https://youtu.be/qqWOLjzJtBI

Å herregud! Nå foretrekker jeg Android selv altså.. Men hva i ******* feiler det deg!?!? Slike UBETYDELIGE usaklige ting kan du drite i å sitte å poste! Ikke rart mange Apple fans tror alle Android folk er hjernedød når det finnes slike som deg! Jeg blir seriøst flaut å være i bekjentskap med at du foretrekker samme OS som meg!! Skaff deg ett liv!
Haha, issues much?

 

De fleste vet da vel at det går hinn veien! Altså at android tror iPhone er døll:-)

 

Tenker nok det at du er en apple produkt"misbruker" og at fu ikkje helt greide å tøyle deg denne gangen :-P

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...