Gå til innhold

ANMELDELSE: South Park: The Fractured But Whole


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der sparte dere meg for en del penger. Kopiering av det forrige spillet høres ganske kjedelig ut. Og superhelter er langt unna mitt interessefelt. Iron Man er, på grunn av Tony Stark, den eneste superhelten jeg liker.

IGN - 8.5/10

GameReactor - 8/10 (med unntak av GR Finland (9/10) og Sverige (7/10))

Metacritic - 80/100 etter 35 critics

 

Men for all del, døm spillet etter én anmeldelse. Ditt tap. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Der sparte dere meg for en del penger. Kopiering av det forrige spillet høres ganske kjedelig ut. Og superhelter er langt unna mitt interessefelt. Iron Man er, på grunn av Tony Stark, den eneste superhelten jeg liker.

Tragisk hvis du bruker anmeldelsene til gamer.no som referanse når du kjøper spill. Da går du glipp av mye bra, og betaler for mye søppel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

Med The Fractured But Whole føles det generelt som utviklerne har valgt en litt tryggere sti.

 

Tror nok dette stemmer. Selv om det ikke er noe absolutt mål, ble forgjengeren sensurert i Australia, men denne iterasjonen ble ikke sensurert, noe som kan tyde på at de kanskje gått for litt "tryggere" humor.

 

Interessant anmeldelse, gleder meg til å prøve selv etterhvert.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Tragisk hvis du bruker anmeldelsene til gamer.no som referanse når du kjøper spill. Da går du glipp av mye bra, og betaler for mye søppel.

Hvorfor er du her da? Leker du reddende engel som skal opplyse folk om hvor dårlig du syns redaksjonen til gamer er?

 

Slike kommentarer er bare latterlige.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Tragisk hvis du bruker anmeldelsene til gamer.no som referanse når du kjøper spill. Da går du glipp av mye bra, og betaler for mye søppel.

Hvorfor er du her da? Leker du reddende engel som skal opplyse folk om hvor dårlig du syns redaksjonen til gamer er?

 

Slike kommentarer er bare latterlige.

 

Beklager, visste ikke at man ikke fikk lov å ytre sine meninger i kommentarfeltet. Og jeg visste heller ikke at gamer.no kun skriver anmeldelser, og ingenting annet. Jobben din som gamers whiteknight gikk ikke helt som planen i dag dessverre.  :tease:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tragisk hvis du bruker anmeldelsene til gamer.no som referanse når du kjøper spill. Da går du glipp av mye bra, og betaler for mye søppel.

Hvorfor er du her da? Leker du reddende engel som skal opplyse folk om hvor dårlig du syns redaksjonen til gamer er?

 

Slike kommentarer er bare latterlige.

kjoeft

Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på at spillet er stykket opp i day one DLC'er, og at tilgang til alle missions krever kjøp av "gold edition" til den nette sum av 849 ,- ? Det er så dyrt at det kanskje burde nevnes i anmeldelsen?

 

Hvordan funker det? Ser ut som et ganske typisk «season pass»-opplegg for meg. Du får tre fremtidige DLC-pakker (Danger Deck i desember, From Dusk til Casa Bonita i 2018 og Bring the Crunch i 2018) + noe Day 1-ræl nå (kostymer, perks fra Stick of Truth og en tips-greie).

 

Er ikke fan av sesongpass i spill jeg heller, men det virker ikke som om South Park stikker seg nevneverdig ille ut i mengden. Er et noe jeg ikke ser? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bare jeg som reagerer på at spillet er stykket opp i day one DLC'er, og at tilgang til alle missions krever kjøp av "gold edition" til den nette sum av 849 ,- ? Det er så dyrt at det kanskje burde nevnes i anmeldelsen?

 

Hvordan funker det? Ser ut som et ganske typisk «season pass»-opplegg for meg. Du får tre fremtidige DLC-pakker (Danger Deck i desember, From Dusk til Casa Bonita i 2018 og Bring the Crunch i 2018) + noe Day 1-ræl nå (kostymer, perks fra Stick of Truth og en tips-greie).

 

Er ikke fan av sesongpass i spill jeg heller, men det virker ikke som om South Park stikker seg nevneverdig ille ut i mengden. Er et noe jeg ikke ser? 

Nei, det ser ut til at det gikk fort i svingene her. Leste et sted at det var day-1 missions og gameplay. det ser ikke ut til å stemme. I stand corrected!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...