Gå til innhold

Dette er LGs nye toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror vi denne kommer til å koste rundt lansering?

 

Uansett hva den vil koste, så synker lg telefoner mye i pris etter bare en eller to måneder. Og er vel ikke bekreftet at den kommer til Norge? Mener å huske at v20 ikke kom hit. LG G6 er for så vidt en meget bra telefon, synker i pris hele tiden, rundt 5 000kr nå.

Lenke til kommentar

Da slapp jeg å kjøpe den.

Mulig det bare er meg, men jeg vil ha en telefon som virker hakket med solid og tåler en tur i bakken uten å knuse skjermen, for det kommer til å skje.

 

Anbefaler å investere en 50 lapp i en tempered screen protector. De er utrolig solide, hadde knust skjermen på tlf min et par ganger om det ikke var for dem. Om du har et eller annet prinsipp for å ikke kjøpe en slik, er nok ikke dette noe for deg. Samsung s8 active er rett rundt hjørnet også.

Lenke til kommentar

 

Hva tror vi denne kommer til å koste rundt lansering?

Uansett hva den vil koste, så synker lg telefoner mye i pris etter bare en eller to måneder. Og er vel ikke bekreftet at den kommer til Norge? Mener å huske at v20 ikke kom hit. LG G6 er for så vidt en meget bra telefon, synker i pris hele tiden, rundt 5 000kr nå.

V30 er den første i V-serien som blir tilgjengelig i Europa, så regner med den kommer til Norge også. Får bare håpe vi ikke får en 'ribbet' utgave her i Europa, all den tid jeg liker både god lyd og trådløs lading. Noe som ikke er tilgjengelig på 'vanlig' G6 i vårt marked.

Endret av Aiphoenix
Lenke til kommentar

 

 

Hva tror vi denne kommer til å koste rundt lansering?

Uansett hva den vil koste, så synker lg telefoner mye i pris etter bare en eller to måneder. Og er vel ikke bekreftet at den kommer til Norge? Mener å huske at v20 ikke kom hit. LG G6 er for så vidt en meget bra telefon, synker i pris hele tiden, rundt 5 000kr nå.

V30 er den første i V-serien som blir tilgjengelig i Europa, så regner med den kommer til Norge også. Får bare håpe vi ikke får en 'ribbet' utgave her i Europa, all den tid jeg liker både god lyd og trådløs lading. Noe som ikke er tilgjengelig på 'vanlig' G6 i vårt marked.

 

 

H870DSU er vel påvei med quad dac og 128gb lagring, den er iallefall til salgs med korrekte bånd i mange markeder. LG har sluppet den som  G6 Plus. Mangler enda trådløs lading desverre

 

Da slapp jeg å kjøpe den.

Mulig det bare er meg, men jeg vil ha en telefon som virker hakket med solid og tåler en tur i bakken uten å knuse skjermen, for det kommer til å skje.

 

G6 er vel en av få mainstream telefoner med milspec rating for fall, V serien har jo blitt bygget enda mer solid så vet ikke helt hvorfor du synes V30 virker for puslete?

Lenke til kommentar

 

 

Hva tror vi denne kommer til å koste rundt lansering?

Uansett hva den vil koste, så synker lg telefoner mye i pris etter bare en eller to måneder. Og er vel ikke bekreftet at den kommer til Norge? Mener å huske at v20 ikke kom hit. LG G6 er for så vidt en meget bra telefon, synker i pris hele tiden, rundt 5 000kr nå.

V30 er den første i V-serien som blir tilgjengelig i Europa, så regner med den kommer til Norge også. Får bare håpe vi ikke får en 'ribbet' utgave her i Europa, all den tid jeg liker både god lyd og trådløs lading. Noe som ikke er tilgjengelig på 'vanlig' G6 i vårt marked.

 

 

Ja, "til og med" Samsung S6en min har trådløs lading. Blitt glad i det, rett før jeg sovner i senga, bare slenge telefonen på nattbordet og den lades. Sett nye G6er på finn til så lavt som rett under 4 000 kr. Blitt fristet men venter. Tenker å kjøpe et litt mer populært merke, ta godt vare på den og selge hvert år feks. Så jeg kjøper for feks 5-6 tusen og selger den 2 000 kr billigere etter et år - 170 kr i mnd er ålreit for en toppmodell. 

 

Skal trolig til New york en tur på våren neste år, håper Pixel XL 2 er på plass da - og endret utseende i likhet med de fleste nyere nå.

Prøvd G6 og S8 på butikken, men på youtube og netflix ol er det jo store svarte barer på sidene - så størrelsen av skjermen som blir brukt er jo ikke mer enn på min 5,2 tommer. Bruker tlf mest til å se youtube og fotball på, så venter til det er en standard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ennå ikke fått muligheten til en hands-on med G6 (Bor i Bergen). Har testet s8, men som du sier, med buede kanter OG sorte striper på siden, forsvinner mye skjermplass. Siden lyd er topp pri for meg, står nå valget mellom en G6+ eller en HTC 10. Mangel på trådløs lading, er et kompromiss jeg kan leve med.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...