Gå til innhold

Metroid Prime 4 er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste fans vil kun ha en ny 2D-platformer og det er umulig mtp at Nintendo Research & Development 1 ble avviklet i 2005.

Jeg tror det vil være mer engasjerende med et 3D førstepersons action-eventyr enn et 2D tredjepersons action-eventyr, men man må nå først se hva dette spillet vil bli. Metroid Prime-spillene høstet like gode kritikker som Bioshock-spillene gjorde, ved å bruke Prime i tittelen har Nintendo et enda større press på seg enn om de kun hadde brukt Metroid.

 

Personlig håper jeg på et førstepersons skytespill som fokuserer på å utforske ukjente omgivelser med en fornuftig utfordrings- og progresjonskurve

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det spørs hvordan du definerer fans. I mine øyne er fans minst 35 år og opplevde de tre første spillene.

 

Metroid er en spillserie som oppstod og eksisterte some en unidirectonal side-scroller. Nintendo R&D1 har aldri laget noe Metroid i 3D og eksisterer ikke engang lenger.

 

Metroid Prime er 3D Adventure og laget av og for andre folk.

 

Why There Will Never Be Another True Metroid Game

 

Jeg synes dette avsnittet sier det meste.

 

"Let’s get the bad news out of the way: the gameplay elements most strongly associated with Metroid simply don’t transfer into a 3D FPS with professional voice actors. The change in perspective demands greater realism and a complete rethinking of the most basic elements; it demands an entirely new game with a new title. You simply can’t make a Metroid game with modern technology."

 

Fans har allerede flere bedre alternativ enn et nytt 3D adventure i Metroid-drakt.

 

Axiom Verge @ Steam

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...