Gå til innhold

KOMMENTAR: Dette treng fleirspelaren til Call of Duty: WWII for å lukkast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte Call of Duty 2 online på Xbox 360. Om det blir noe lignende så tenker jeg at det blir morsomt. Derimot jeg regner med at det blir å følge samme formelen som alle COD spill har gjordt siden COD4. Bynne på level 1, få noe XP for drepe noen og belønning for å drepe flere på rad. COD2 hadde det ganske simpelt, ingen XP, ingen belønninger. Ingen tilgang på bombefly som plutselig kom inn osv.

Lenke til kommentar

Likte Call of Duty 2 online på Xbox 360. Om det blir noe lignende så tenker jeg at det blir morsomt. Derimot jeg regner med at det blir å følge samme formelen som alle COD spill har gjordt siden COD4. Bynne på level 1, få noe XP for drepe noen og belønning for å drepe flere på rad. COD2 hadde det ganske simpelt, ingen XP, ingen belønninger. Ingen tilgang på bombefly som plutselig kom inn osv.

Den tiden er over til og med spill som red orchestra 2/rising storm har nå unlocks. Greit nok de er mer down to earth og realistiske unlocks men fremdeles unlocks.

Lenke til kommentar

Eller bare drite i multiplayer, men helvete fryser nok til is og dinosaurene gjenoppstår vel før noe sånt skjer.

Det er neppe kult å skulle løpe ifra en T-rex.

 

Lurer på hvordan eldre spill overlevde, åja, de var faktisk bra, kanskje lage ett bra spill med en SP som er litt lengre enn 2 timer?

Ja jeg vet, radikal ide, bare si ifra så har jeg papirposer til de som må hyperventilere over ideen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...