Gå til innhold

Assassin's Creed blir TV-serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de kan få det til på en bra måte. Assassin's Creed filmen er noe av det dårligste jeg har sett på kino i mitt liv.

 

Personlig så likte jeg Assassins Creed filmen. Kunne helst spart seg for å gådd fram og tilbake mellom fortiden og nåtiden for å vise at hovedpersonen gjør samme bevegelse hele tiden. I get it at han gjør det, men en eller to gang hadde holdt.

 

Skal holde meg "cautiously optimistic" til en tv-serie av assassins creed, om det blir noe som filmen så vil jeg se den.

Lenke til kommentar

 

Håper de kan få det til på en bra måte. Assassin's Creed filmen er noe av det dårligste jeg har sett på kino i mitt liv.

Glad jeg droppet å se den på kino. Stor skuffelse som alt av filmer som er inspirert av spill.

Personlig liker jeg Prince of Persia-filmen, det hovedgrunnen tror jeg nok må være Gemma Arterton :D

Lenke til kommentar

Synes filmen var bra jeg. - Ikke AAA bra som at det var ett vendepunkt i livet å se den og grunnlag for dype filosofiske betraktninger i flere uker etterpå selvsagt, men grei popcorn faktor og litt kult laget, en av de bedre filmene som er basert på spill - synes du den var kjempedårlig hadde du antagelig for høye forventninger (burde vel ha lært nå etter flere spill-filmer ;)) - 6.1 på IMDB synes jeg ikke stemmer så galt, tar vi bort 10% spill-fan-tillegg så var det en grei gjennomsnittlig film.

Lenke til kommentar

 

 

Håper de kan få det til på en bra måte. Assassin's Creed filmen er noe av det dårligste jeg har sett på kino i mitt liv.

Glad jeg droppet å se den på kino. Stor skuffelse som alt av filmer som er inspirert av spill.

Personlig liker jeg Prince of Persia-filmen, det hovedgrunnen tror jeg nok må være Gemma Arterton :D

 

Jeg likte og Prince of Persia filmen godt, men det kan ha noe med at jeg ikke har så mye forhold til spillene ;)

 

Synes filmen var bra jeg. - Ikke AAA bra som at det var ett vendepunkt i livet å se den og grunnlag for dype filosofiske betraktninger i flere uker etterpå selvsagt, men grei popcorn faktor og litt kult laget, en av de bedre filmene som er basert på spill - synes du den var kjempedårlig hadde du antagelig for høye forventninger (burde vel ha lært nå etter flere spill-filmer ;)) - 6.1 på IMDB synes jeg ikke stemmer så galt, tar vi bort 10% spill-fan-tillegg så var det en grei gjennomsnittlig film.

 

Du har sikkert rett. Jeg hadde høye forventninger når jeg så castinga til filmen, men ble skuffet. Ikke sikkert den var så dårlig som jeg husker den.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...