Gå til innhold

FEATURE: Vi har samanlikna Mass Effect: Andromeda på Xbox One og PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samtidig er det ikke dårlig optimalisert for "lav" maskinvare. Har jo egentlig 660 som laveste grafikkort for 720 60hz. Pcen min har en 770m som kjører på 992Mhz og skal da være ca 20% svakere enn 660. Jeg kjørte de 10 trialtimene på full hd. High textures som ikke er skalert ned og resten på med, low og off. Allikevel satt jeg med mellom 35-45fps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

spillet er jo ikke ute engang ennå. Regner med at animasjonene fikses med den 1.5 ++GB day one patchen.

Spiller prøveversjonen om dagen og det er det kuleste mass effect jeg har spillt til nå om jeg ser bort ifra animasjonene.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

spillet er jo ikke ute engang ennå. Regner med at animasjonene fikses med den 1.5 ++GB day one patchen.

Spiller prøveversjonen om dagen og det er det kuleste mass effect jeg har spillt til nå om jeg ser bort ifra animasjonene.

 

det er bekreftet at animasjonsproblemene IKKE fikses med day one-patchen.

(bare til info)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

styrer fint unna dette spillet her. Aldri før har Biowere laget noe så uffattelig dårlig.

Det samme sa folk om Iron Bull i Dragon Age Inquisition. Dette er en scene til en romanse du aldri trenger å gjøre i spillet, det er noe du aldri trenger og oppleve. Så hvorfor spiller det noen trille? Det har heller ikke noe med emne som blir diskutert her. Ta det til Mass Effect tråden på forumet.

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

https://www.youtube.com/watch?v=WgFHIR7lLC0

 

styrer fint unna dette spillet her. Aldri før har Biowere laget noe så uffattelig dårlig.

Det samme sa folk om Iron Bull i Dragon Age Inquisition. Dette er en scene til en romanse du aldri trenger å gjøre i spillet, det er noe du aldri trenger og oppleve. Så hvorfor spiller det noen trille? Det har heller ikke noe med emne som blir diskutert her. Ta det til Mass Effect tråden på forumet.

Bare fordi du ikke må ta den romansen så er det en unnskyldning for at det er revva ?????

Lenke til kommentar

Bare fordi du ikke må ta den romansen så er det en unnskyldning for at det er revva ?????

Om den er såkalt ræva er jo uansett subjektivt. Jeg syntes absolutt den scenen er litt klein, men det er på en god måte. Liker litt cheese i romansene. Det er meg, alle har sine meninger om ting. Uansett ikke stedet å prate om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

dialogen var jo forsåvidt søt fra hovedpersonen , men hun andre var en livløs cyborg. Animasjoner på bunn nivå.

 

Ja animasjonene er ikke bra. Jeg liker bare flau dialog. Er ikke sånn at alle er mestere til å flørte eller noe, jeg er ihvertfall ikke. Det føles mer genuint, enn mange andre ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De kommer til å jobbe litt med animasjonene. Det virker som om personene har for få "bevegelige muskler" rundt øyene.

 

Angående ytelsen er den helt utrolig dårlig selv med god hardware. Sliter med å holde 60 fps high settings 1440p med overklokket 1070..noe som er null problem i witcher 3, som er et langt mer detaljert spill. Jeg har 2 kort...så forhåpentligvis vil SLI støtte være klar innen tirsdag så jeg kan kjøre det jevnt over 80 fps ..liker ikke 45-55 fps, er sluggish

Lenke til kommentar

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=WgFHIR7lLC0

 

styrer fint unna dette spillet her. Aldri før har Biowere laget noe så uffattelig dårlig.

Det samme sa folk om Iron Bull i Dragon Age Inquisition. Dette er en scene til en romanse du aldri trenger å gjøre i spillet, det er noe du aldri trenger og oppleve. Så hvorfor spiller det noen trille? Det har heller ikke noe med emne som blir diskutert her. Ta det til Mass Effect tråden på forumet.

Bare fordi du ikke må ta den romansen så er det en unnskyldning for at det er revva ?????

Du synes scenen er ræva, og det er helt greit. Selv synes jeg den er helt OK.

Grunnen til at jeg ikke synes den er ræva, er todelt:

1. Scenen er valgfri. Gå for et 'Logisk' svar om du vil. Det gir deg en helt annen samtale, med forskjellig tema og tonefall. Joda, animasjonene er fremdeles stive, men om du dømmer et spill nedenom og hjem pga det, så har du virkelig altfor lite å bruke tiden din på.

2. Der Shepard er en hardbarka veteran, som også er den fødte leder som bare oser karisma som en gresk Gud, er ikke Ryder-søsknene det samme. De er unge, ferske, uerfarne og har fått en rolle de ikke er klare for.

ME: Andromeda handler om å utforske både historie, planeter og personer - anbefaler at du heller legger tyngden på det (+gameplay), heller enn å hive deg på animation-scam toget :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=WgFHIR7lLC0

 

styrer fint unna dette spillet her. Aldri før har Biowere laget noe så uffattelig dårlig.

Det samme sa folk om Iron Bull i Dragon Age Inquisition. Dette er en scene til en romanse du aldri trenger å gjøre i spillet, det er noe du aldri trenger og oppleve. Så hvorfor spiller det noen trille? Det har heller ikke noe med emne som blir diskutert her. Ta det til Mass Effect tråden på forumet.

Bare fordi du ikke må ta den romansen så er det en unnskyldning for at det er revva ?????

Du synes scenen er ræva, og det er helt greit. Selv synes jeg den er helt OK.

Grunnen til at jeg ikke synes den er ræva, er todelt:

1. Scenen er valgfri. Gå for et 'Logisk' svar om du vil. Det gir deg en helt annen samtale, med forskjellig tema og tonefall. Joda, animasjonene er fremdeles stive, men om du dømmer et spill nedenom og hjem pga det, så har du virkelig altfor lite å bruke tiden din på.

2. Der Shepard er en hardbarka veteran, som også er den fødte leder som bare oser karisma som en gresk Gud, er ikke Ryder-søsknene det samme. De er unge, ferske, uerfarne og har fått en rolle de ikke er klare for.

ME: Andromeda handler om å utforske både historie, planeter og personer - anbefaler at du heller legger tyngden på det (+gameplay), heller enn å hive deg på animation-scam toget :)

Dialogen i seg selv er grei. Og hovedpersonens animasjoner er forsåvidt helt greit. Men hele scenen blir jo totalt ødelagt av de rare stive og sjel løse animasjonene bla øynene til den andre figuren med tilhørende stemmeskuespill. Det ødelegger innlevelsen totalt og blir bare merkelig.

Er vel så viktig med bra story og innlevelse som gameplay for min del, så blir litt skeptisk når jeg ser dette. Merkelige er jo at de andre spillene til bioware er 100ganger bedre. Ting skal jo tross alt bli bedre og ikke dårligere med årene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...