Gå til innhold

Nå kan PC- og Xbox One-spillere spille mot hverandre i Gears of War 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

På tross av svært jevne resultater blant brukere på begge plattformene i løpet av testperioden for krysspilling

 

Dette var interessant. Skulle vært moro å høre litt mer om akkurat dette. Mantraet man hører er jo at PC-gamere med mus og tastatur ville løpt sirkler rundt konsollspillere med kontroller, men dette kan jo tyde på at så ikke er tilfelle og jeg lurer på hvorfor.

 

På elitenivå hvor marginene er små er jo saken selvsagt noe annet, og det reflekteres jo i at de ikke blander rangerte modus.

Lenke til kommentar

 

På tross av svært jevne resultater blant brukere på begge plattformene i løpet av testperioden for krysspilling

 

Dette var interessant. Skulle vært moro å høre litt mer om akkurat dette. Mantraet man hører er jo at PC-gamere med mus og tastatur ville løpt sirkler rundt konsollspillere med kontroller, men dette kan jo tyde på at så ikke er tilfelle og jeg lurer på hvorfor.

 

På elitenivå hvor marginene er små er jo saken selvsagt noe annet, og det reflekteres jo i at de ikke blander rangerte modus.

Gears er ikke et klassisk fps. I spill som Battlefield eller (Gud forby) CS ville konsollspillere fått gjennomgå. I Gears handler det mye om å søke dekning og å skyte fra hoften. Jeg bruker kontroller når jeg spiller Gears på PC.

 

Nå skal jo uansett Xbox få støtte for mus og tastatur. Da vil dem som bruker dette få en stor fordel i enkelte spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...