Gå til innhold

Mafia IIIs nyeste innholdspakke er for de bilglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint med nytt innhold, men tror det er for sent. Modifisering av biler en noe som burde vært implementert fra lansering av spillet mener nå jeg. Spillet var for min del en stor skuffelse, synd da det var et etterlengtet spill....

Alt for repetetivt, og føltes nestenå som at hele spillet er laget på 3 forskjellig mission, hvor de lun bytter ut personen man skal drepe, true eller snakke med. Spilte gjennom spillet og solgte det med en gang jeg var ferdig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får ikke testet før på nyåret, men hvordan blir dette for oss som har spilt gjennom hele storyen?

Får vi tilgang til alle løp med en gang da?

 

Synes Mafia 3 var ett bra spill. Solid historie og morsomt gameplay.

Ca midt i spillet ble det utrolig repetetivt, men tok seg opp igjen mot slutten.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Får ikke testet før på nyåret, men hvordan blir dette for oss som har spilt gjennom hele storyen?

Får vi tilgang til alle løp med en gang da?

 

Synes Mafia 3 var ett bra spill. Solid historie og morsomt gameplay.

Ca midt i spillet ble det utrolig repetetivt, men tok seg opp igjen mot slutten.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

*fester en bilbombe på alle 3 biler i spillet*

 

Jeg bare satt der, tom og "ja også?" på slutten, jeg har flere slutter, jeg ble snyltet.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

 

Får ikke testet før på nyåret, men hvordan blir dette for oss som har spilt gjennom hele storyen?

Får vi tilgang til alle løp med en gang da?

Synes Mafia 3 var ett bra spill. Solid historie og morsomt gameplay.

Ca midt i spillet ble det utrolig repetetivt, men tok seg opp igjen mot slutten.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

*fester en bilbombe på alle 3 biler i spillet*

 

Jeg bare satt der, tom og "ja også?" på slutten, jeg har flere slutter, jeg ble snyltet.

Huh?

 

Ja spillet har flere slutter etter valg gjort i storyen, og på slutten.

Lenke til kommentar

 

Nei, alt blir utgjort ut i fra dine siste 20 minutter :p Jeg har ikke møtt en/ei femdom som gir deg mer antiklimaks.

Da har du ikke fulgt med i timen. Valg tidligere i spillet bestemmer og.

 

Hva slags valg og hvor tidlig?

Og hva annet kan skje enn at Lincoln drar sin vei, bilen hans sprenger etter å ha kvitta seg med de andre eller at de "rule together"?

 

Jeg bryr meg ikke om du spoiler noe, vil bare vite.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om du spoiler noe, vil bare vite.

Dårlig av deg å spoile en av sluttene, Ifølge google er det 5 forsjellige slutter på spillet.

 

Iløpet av hele spillet har du jo 3 kompangjonger. Det er forskjellige slutter etter hvor blide dem er på deg, for dem kan bli skikkelig sur om du ikke gir dem distrikter.

 

Se alle sluttene på youtube om du vil.

 

 

selv endte jeg opp med å drepe Burke da han begynte å sabotere for meg. Det gav meg en litt anneledes slutt uten han i bildet

 

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...