Gå til innhold

Get blir mobiloperatør og frister med store datapakker...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"«Get Mobil 2» (4 GB data) til 249 slås av «Komplett MedioFlex 4 GB» (Telenor-dekning) til 219 kroner."

Det kan vel ikke stemme, Komplett MedioFlex er 3GB til 219kr pr mnd, kan ikke se noen 4GB løsning hos Komplett.

 

Da er Hello 5GB til 244kr pr mnd hakket bedre enn Get sitt tilbud.

Endret av Telcontar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan det være Get vil tilby alltid på nett garanti slik telenor\canaldigital gjør?

 

Syns selv avtalen er elendig vil heller hatt chess\telia i så fall.

Da det er telia de leier nett fra.

 

Med mindre de kan komme med 2 TB pakker eller 400 GB i måneden under 1000 kr spørs det er aktuelt.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

"«Get Mobil 2» (4 GB data) til 249 slås av «Komplett MedioFlex 4 GB» (Telenor-dekning) til 219 kroner."

 

Det kan vel ikke stemme, Komplett MedioFlex er 3GB til 219kr pr mnd, kan ikke se noen 4GB løsning hos Komplett.

 

Da er Hello 5GB til 244kr pr mnd hakket bedre enn Get sitt tilbud.

 

Hei, takk for tilbakemeldingen :)

Her har det sneket seg inn en feil i abonnementstjenesten vår som nå er rettet. Saken er også oppdatert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Nok et tilfelle av sudoku-priser. Start med Telias priser, sett noen opp og andre ned, og la summen bli den samme. Same shit, new wrapping. Skjønner ikke at folk fortsatt går i den fella.

 

(Edit: Det stemmer, dere har sett denne kommentaren før. Det er ingen av de nye tilbyderne som kommer med noe nytt, det dreier seg om justeringer opp og ned av de allerede eksisterende prisene.)

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Det er flere feil her.

Overskriften sier:

"Get blir mobiloperatør og frister med store datapakker..."

 

Hvor er de store datapakkene?

Banzai tilbød tidligere 100 GB.

Telenor tilbyr 60 GB, og selv treigingen Telia har omsider fått ut fingeren og tilbyr 40 GB.

 

Get tilbyr max 10 GB, og du kan få den opp i 20 hvis du går med på en avtale med TV og bredbånd.

Det holder ikke for å kalle det "store" datapakker.

Dette er ikke i nærheten engang.

 

Hver gang det dukker opp en ny teleoperatør, skryter dere av at de har store datakvoter i overskriften.

Slutt med det! Det er bare clickbait.

Jeg har 40 GB fra Telia, og blir ikke imponert av en nykommer som max tilbyr 20 GB.

Jeg blir ikke imponert av Telia heller for den saks skyld.

 

Jeg savner Banzai.

 

Skriv gjerne om nye teleoperatører. Det er relevant for en nettavis som lever av IT-nyheter.

Men ikke si de tilbyr store datapakker før de kan måle seg med de største på markedet. For øyeblikket er det Telenor med 60 GB.

 

Bruk gjerne ord som "liten", "middels" eller "meh" når dere beskriver tilbudet til den nye operatøren.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Har internett hos homenet.no 390 kr per måned maks hastighet på ca 70 megabit på vanelig tillkobling aldrig er det nede det virker alltid ikke noe reklame mas bare betal og bli ferdig.

Har Mobilen hos Telehor 299 + 9 kr i fri Norden kan ringe ubegrenset til alle land i skandinavia inkl 3 gb data! Syntes det er bra nok for meg.

Lenke til kommentar

Jeg spikker litt fliser nå, men tviler på at de blir en virtuell operatør, men heller videreselger. Virtuelle operatører har utstyr selv til å produsere tjenester, men leier aksess av en nettoperatør. Chess, Hello og Talkmore driver videresalg, men Phonero og TDC er virtuell opperatør for og ta noen eksempler..

Lenke til kommentar

Dersom noen vurderer Telia, men synes prisene er for høye, ring Telias kampanjenummer på tlf. 98245600.

De har myndighet til å gi gode rabatter som du ikke finner ved å lete på hjemmesidene.

Bruddgebyr på 1600 om du vil bryte, men dette synker med en 12-del for hver måned som går.

En bedre avtale enn det som uoppmerksome kunder får.


Deres største abonnement heter Smart Total, inkluderer roaming i EU og data-tvilling. Koster 699 kroner i måneden.

Med ett års bindingstid er det mulig å få beløpet ned i 559,-


 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Man får ju samma priser om man ringer till Telia direkt.

Det står ingenting om "roam like home" hos Get, då bör man kanske anse det som om att det INTE är inkluderat. Då faller de ännu längre bak.

Get tilbyr de "standardiserte" EU-prisene: 0,49 per mega, 0,23 per SMS og 0,57 per minutt.

 

Edit: overforbruk av data i Norge er 0,49 per mega. Dette er i beste fall umusikalsk. Er du i Monaco, betaler du 40 kr per mega og 20 kr per minutt. Sist jeg sjekket lå Monaco i Europa. Monaco er ikke EU, men likevel...

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er ikke mye som slår talkmore med tanke på ringing til utlandet.

Chilimobil og Mycall gjør det. Jeg har for resten et Belgisk kontantkort som lar meg ringe til EU/EØS for ca 50 øre per minutt.

Lenke til kommentar

 

Det er ikke mye som slår talkmore med tanke på ringing til utlandet.

Chilimobil og Mycall gjør det. Jeg har for resten et Belgisk kontantkort som lar meg ringe til EU/EØS for ca 50 øre per minutt.

 

 

Hvilken operatør er det Belgiske kortet? Har de fri EU-roaming på mobildata også? Evt. gunstige datapakker for bruk i EU?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

@Krokan: du kan sjekke selv på base.be

 

De har ikke fri roaming, men noen av pakkene deres er OK. 15 € for en GB er greit nok, men som norsk nordmann i EU er ABO fra Telenor, Telia eller Chilimobil det beste alternativet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...