Gå til innhold

ANNONSE: Hva sier ditt utviklerinstinkt at du skal gjøre her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, morsomt nok.

:-B

Antyder et interessant miljø, så hadde jeg vært på søking etter meg selv i den landsdelen hadde jeg kanskje ikke stoppa når det var på tide å fylle ut infoen?

Men det var kanskje mer driftsinstinktet enn utviklerinstinktet som slo inn? Jeg sjekka for eksempel sestatus... :-g

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffet etter å ha lest igjennom JS-koden på denne siden. Jeg håpet det faktisk var en terminal-emulator, og at kommandoene ble kjørt på en server satt opp for dette jobbsøke-formålet, men dette er kun en svært enkel javascript-app som gir inntrykket av å være en *nix-terminal.

 

For all del kreativt, men det hadde vært gøyere om de hadde gjort noe mer utav det :)

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffet etter å ha lest igjennom JS-koden på denne siden. Jeg håpet det faktisk var en terminal-emulator, og at kommandoene ble kjørt på en server satt opp for dette jobbsøke-formålet, men dette er kun en svært enkel javascript-app som gir inntrykket av å være en *nix-terminal.

 

For all del kreativt, men det hadde vært gøyere om de hadde gjort noe mer utav det :)

Hei

 

Det ble diskutert :)

 

"Terminalen" har som formål å fange oppmerksomheten din og skape interesse, så vi tenkte at det var unødvendig å gjøre det så avansert. De fleste raser seg gjennom dette på kort tid, og da har jo annonsen gjort jobben sin.

 

Men kanskje lager vi en mer avansert løsning neste gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...