Gå til innhold

KOMMENTAR: Ingen andre spill har fanget Star Wars-følelsen like godt som Disney Infinity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt Disney Infinity 3.0 men har det virkelig bedre Star Wars-følelse enn Dark Forces, TIE Fighter, Star Wars: The Force Awakens, m.fl.? Vi snakker 30 år med spillhistorie her.

 

Redigert:  Kommentaren min gjaldt den opprinnelige overskrifta som har blitt modifisert i ettertid, bare for å presisere. 

Endret av RadJostein
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Kommer ikke i nærheten av X-Wing, Tie Fighter, Jedi Knight, Knights of the Old Republic osv.

 

Dette ser mer ut som "fanger følelsen fra The Phantom Menace og Attack of the Clones".

 

Har du faktisk spilt Disney Infinity 3.0, eller bare tar du det på magefølelsen?

Ser ut som noe cartoon-network makkverk. Figurene ser ut som et random vesen fra prequel filmene.

 

Derav magefølelsen. Mulig spillet gir en toppers Disney følelse - for all del. Tviler på SW følelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kommer ikke i nærheten av X-Wing, Tie Fighter, Jedi Knight, Knights of the Old Republic osv.

 

Dette ser mer ut som "fanger følelsen fra The Phantom Menace og Attack of the Clones".

Har du faktisk spilt Disney Infinity 3.0, eller bare tar du det på magefølelsen?

 

 

Hvorfor ikke stille spørsmålet til artikkelforfatteren? Har han spilt Tie Fighter og Dark Forces 2, eller tar han denne artikkelen på magefølelsen? Ser det sammenlignes med Republic Commando, The Force Unleashed (Haha!), Battlefie... jeg mener Battlefront og Star Wars Ep 3 Revenge of the Sith (WTF?) Sammenlignet med disse "klassikerne" kommer sikkert ikke Disney Infinity dårlig ut av det.

Endret av radiohodet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...