Gå til innhold

Dette beltet lader mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Belte + batteri + charge/discharge PCB + StepUpConverter = KickStarter!! WTF!!!

 

Mmahahahaha

 

Vedder på at det kommer til å bli et "ekte" skinn belte med noen billige lag av mixed matriale for å få det til å se skinn ut, og så 1 X batteri, 1 X charge/discharge PCB og en stepUP converter til 5V...

 

WopWop skal vi OGSÅ starte en KS belte dings!!

LOL

 

Makan til ting som finner veien til KS!

Lenke til kommentar

Ser absolutt fordelen med eit backup-batteri som er såpass enkelt å ha med seg at du har det for hånda når du faktisk får bruk for det.

 

Men eg er usikker på om å legge det inn i beltet er ein god idé. For det fyrste så er 3000 mAh litt vell lite for eit så stort plagg. I dag får du kjøpt batteripakker med 3000 mAh på størrelse med ein lipsyl. Eg er heilt sikker på at for dei aller fleste så er det mykje meir praktisk å ha ein slik dings i lomma i staden for rundt livet. Det er også noke upraktisk å måtte ta av seg beltet for å kunne ladde batteripakken.

 

Hadde batteripakken vært 10x så stor, slik at du ved å spenne på deg beltet kunne klare deg på ein 3 dagers jobbreise utan å legge telefonen på lading og fortsatt kunne bruke telefonen mykje så hadde det vært noke anna. Men slik som det er planlagt så er det som sagt mykje lettare å berre putte eit ekstrabatteri i lomma.

 

Det kunne også vært ein fordel med å ha batteriet i beltet dersom du bruker klær som ikkje ser bra ut når du putter ting i lommene, men kvar gjer du då av mobilen og lommeboka som du antageligvis også har med deg?

 

 

 

Eg ville mykje heller hatt ein større batteripakke som er forma som ei lommelerke slik at den er meir behagelig å putte i lomma. Det er mange batteripakker som er veldig kvadratiske og upraktiske å ta med seg, men det einaste eg vil ha eir ein batteripakke med avrunda hjørner. Eg har ikkje behov for å kle på meg batteripakken.

 

 

Og kva med sikkerheita? Litium-ion batteri har jo hatt det med å blåse seg opp og ta fyr dersom det går hold på dei. Kva då når du har batteriet i eit belte som du ruller rundt livet når du har det på deg, og ruller det sammen i ein mindre kveil når du tar det av deg? Kan vell ikkje gå lange tida før du får trettheitsbrudd i metallet med påfølgande brann som resultat. I ein slik situasjon er det vell noke upraktisk å ha kledd på seg batteriet slik at det ikkje er berre å kaste frå seg om det skulle ta fyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...