Gå til innhold

– Popcorn Time er ikke trygt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aj7hPT

Bruker aldri slike tjenester, tar meg heller god tid å vente på de seriene jeg ser på skal slippe ut på den norske netflix eller så kjøper jeg sesong-dvd'er fra cdon eller elkjøp. Har ikke hatt virus på maskinen på 4-6 år nå :-)

Lenke til kommentar

Bruker aldri slike tjenester, tar meg heller god tid å vente på de seriene jeg ser på skal slippe ut på den norske netflix eller så kjøper jeg sesong-dvd'er fra cdon eller elkjøp. Har ikke hatt virus på maskinen på 4-6 år nå :-)

Bruker bare slike pirattjenester, slik at jeg kan se hva jeg vil når jeg vil, og har aldri hatt virus :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT

 

Bruker aldri slike tjenester, tar meg heller god tid å vente på de seriene jeg ser på skal slippe ut på den norske netflix eller så kjøper jeg sesong-dvd'er fra cdon eller elkjøp. Har ikke hatt virus på maskinen på 4-6 år nå :-)

Bruker bare slike pirattjenester, slik at jeg kan se hva jeg vil når jeg vil, og har aldri hatt virus :)

 

Har ikke samvittighet til å bruke slike sider, men så lenge man er komfortabel med å vite at man ser serier ulovlig så er det vel bare å gjøre det da vel :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nrk...

Ifølge nye tall brukes den ulovlige film- og tv-serie-strømmetjenesten Popcorn Time av over 240.000 nordmenn. Nå samles det inn data om brukerne av tjenesten, data som kan brukes i eventuelle søksmål.

Hva kan bli verste utfall?

 

At en kvart million nordmenn må i fengsel...

 

Løsningen for mediebransjen er å begynne å lytte til hva folk ønsker i stedet for å bestemme hvordan folk skal ha tilgang, som i dag. Men det handler jo om makt og penger.

 

Nekter å tro at 240 000 folk er frivillig kriminelle, og jeg vemmes av at myndighetene synes det er greit at folk skal bli forfulgt av private organisasjoner og deres advokater.

 

Jeg gleder meg til våren, for da kommer The Martian på Blueray, tror jeg...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...