Gå til innhold

TEST: ZTE Blade S6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Interesant...

 

Men 16GB virker da litt lite...

 

Min N97 har Intern masselagring på 32GB og kan ytterliggere utvides med MicroSD-minne-kort på 16GB...,som tilsammen logisk nok blir 48GB.

 

Personlig så har jeg aldri brukt minne-kort...,men til tider så har jeg måttet rydde litt opp i saker og ting for å fri opp litt plass.

 

C:-driven...,eller hoved-minnet i N97 er det største problemet...,som bare er på 128MB.

Selv om jeg installerer ting på D:-driven på 32GB...så legges det deler av programmet på C:...,som støtt og stadig hyler om lite plass.

 

In turn...,så kuttet jeg ut å bruke GPSen på N97.

 

Jeg håper og tror at dette problemet ikke er et problem på Android-TLFer...

 

Når det er sagt så frister tanken på å kunne ha to Abonement på en og samme TLF.

 

Jeg gikk over til OneCall for å få Telenor-dekkning for noen år siden Netcom-dekkningen suger på Nordre enden av Bømlo...,men nå er jeg like langt etter oppkjøpet av OneCall av Netcom...,som logisk nok byttet over til Netcom-nettet.

 

*Sukk*

 

Men med muligeten for å ha dekkningen for begge nettene på en og samme TLF er meget lovende...,så jeg må si at vi går spennende tider i møte. *GLiiiiiiiS*

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123486210

den telefonen minner meg om ett vist oprativsystem.....

ios (irriterende oprativ system)

Men hva er vitsen med to leverandører? :p

Koster det ikke bare mer da? xD

Lenke til kommentar

den telefonen minner meg om ett vist oprativsystem.....

ios (irriterende oprativ system)

Men hva er vitsen med to leverandører? :p

Koster det ikke bare mer da? xD

 

Jeg har et jobb nummer og et privat. Vitsen er at det er genialt, men utvalget er svært lavt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

den telefonen minner meg om ett vist oprativsystem.....

ios (irriterende oprativ system)

Men hva er vitsen med to leverandører? :p

Koster det ikke bare mer da? xD

 

Hvis det går an å mekke det så man kombinere en "mobil bredbånd"-pakke og et vanlig kort kunne man kanskje jobbe rundt den teite markeds-segregeringen de driver med? Som et eksempel: Jeg vil ha tale/sms/mye data. For å bruke Chess som eksempel (siden det tilfeldigvis er der jeg er kunde i dag), er det meste jeg kan få gratis tale/sms pluss 8GB, for 399/mnd.

 

Hvis jeg derimot kjøper det billigste for tale/sms er det 89/mnd (og 150MB). Legg på 229kr for 10GB med mobilbredbånd, så har jeg 2GB mer i måneden for 81 kr/mnd mindre.

 

Alternativt koster 20GB 299 kr/mnd, som altså blir 388 kr/mnd totalt; 11 kr/mnd billigere for over dobbelt så mye data.

Lenke til kommentar

Interesant...

 

Men 16GB virker da litt lite...

 

Min N97 har Intern masselagring på 32GB og kan ytterliggere utvides med MicroSD-minne-kort på 16GB...,som tilsammen logisk nok blir 48GB.

 

Personlig så har jeg aldri brukt minne-kort...,men til tider så har jeg måttet rydde litt opp i saker og ting for å fri opp litt plass.

 

C:-driven...,eller hoved-minnet i N97 er det største problemet...,som bare er på 128MB.

Selv om jeg installerer ting på D:-driven på 32GB...så legges det deler av programmet på C:...,som støtt og stadig hyler om lite plass.

 

In turn...,så kuttet jeg ut å bruke GPSen på N97.

 

Jeg håper og tror at dette problemet ikke er et problem på Android-TLFer...

 

Når det er sagt så frister tanken på å kunne ha to Abonement på en og samme TLF.

 

Jeg gikk over til OneCall for å få Telenor-dekkning for noen år siden Netcom-dekkningen suger på Nordre enden av Bømlo...,men nå er jeg like langt etter oppkjøpet av OneCall av Netcom...,som logisk nok byttet over til Netcom-nettet.

 

*Sukk*

 

Men med muligeten for å ha dekkningen for begge nettene på en og samme TLF er meget lovende...,så jeg må si at vi går spennende tider i møte. *GLiiiiiiiS*

 

Hehehe jeg har klaga på det samme i mange år. Tenk at noen betaler over 6000kr for en mobil som kun har 16gb lagring år 2015.

 

Litt latterlig er det... garantert planert fra hoyere hold for å få folk å bruke skylagring.

Lenke til kommentar

 

 

Interesant...

 

Men 16GB virker da litt lite...

 

Min N97 har Intern masselagring på 32GB og kan ytterliggere utvides med MicroSD-minne-kort på 16GB...,som tilsammen logisk nok blir 48GB.

 

Personlig så har jeg aldri brukt minne-kort...,men til tider så har jeg måttet rydde litt opp i saker og ting for å fri opp litt plass.

 

C:-driven...,eller hoved-minnet i N97 er det største problemet...,som bare er på 128MB.

Selv om jeg installerer ting på D:-driven på 32GB...så legges det deler av programmet på C:...,som støtt og stadig hyler om lite plass.

 

In turn...,så kuttet jeg ut å bruke GPSen på N97.

 

Jeg håper og tror at dette problemet ikke er et problem på Android-TLFer...

 

Når det er sagt så frister tanken på å kunne ha to Abonement på en og samme TLF.

 

Jeg gikk over til OneCall for å få Telenor-dekkning for noen år siden. Netcom-dekkningen suger på Nordre enden av Bømlo...,men nå er jeg like langt etter oppkjøpet av OneCall av Netcom...,som logisk nok byttet over til Netcom-nettet.

 

*Sukk*

 

Men med muligeten for å ha dekkningen for begge nettene på en og samme TLF er meget lovende...,så jeg må si at vi går spennende tider i møte. *GLiiiiiiiS*

 

 

Hehehe jeg har klaga på det samme i mange år. Tenk at noen betaler over 6000kr for en mobil som kun har 16gb lagring år 2015.

 

Litt latterlig er det... garantert planert fra hoyere hold for å få folk å bruke skylagring.

 

Gav selv 6000kr for min N97 i 2009...,da ulåst vel og merke...,men skulle som sagt gjerne hatt mer plass på C:-driven(Hoved-minnet).

 

Men for Smart-Phone å være så hadde jeg aldri kjøpt en med mindre enn 32GB med Intern masselagring...,og hvis min neste TLF blir av den "smarte"-typen så skal den i hvert fall ha (mye) større C-drive(Hoved-minne).

 

Greit nok at Symbian ikke er det mest kravstore OSet...,men 128MB er latterlig lite for C-driven(Hoved-minne).

Med tanke på at dette fenomenet med at samme hvor man velger og installere programmer og spill...så legges det deler av det også på C-driven...,ikke er eksklusivt et problem på Mobil-TLFer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...