Gå til innhold

GTA V - PC Problem?


Anbefalte innlegg

Hei :) Endelig blei GTA V lansert 14.april!! Jeg har installert spillet på PCen her men har noen spørsmål angående spillet.. Det vil si innstillinger.. Jeg får ikke fullscreen i spillet.. det er sprekker i vinduet fordi oppløsningen ikke er lik den som er på PCen.. Har satt oppløsningen på maks i spillet.

 

Åssen ordner jeg dette her? Det var fullscreen på GTA IV tidligere.. som jeg hadde installert på PCen.. så skjønner ikke helt hvorfor det ikke skal gå med dette spillet også.. 

 

Jeg har tatt noen shots.. så ser dere.. 

 

Jeg har også NVIDIA GeForce GTX 280 - 1 GB 

 

Intel Core i7 2600-K CPU 3,40 GHz

 

8 GB Minne

 

post-24415-0-80683500-1429279783_thumb.png

post-24415-0-83716900-1429279815_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neinei.. Jeg har ikke gjort det.. Nei jeg visste ikke hva det "Windowed" betydde eller hva som skjedde hvis jeg begynte å kødde med det.. men kan prøve det og se om oppløsningen i spillet blir samme som PC skjermen! Gir tilbakemelding her senere :)

 

Er spesifikasjonene greie på PCen? sånn i forhold til spillet syns dere? 

Endret av gta3-kongen
Lenke til kommentar

Neinei.. Jeg har ikke gjort det.. Nei jeg visste ikke hva det "Windowed" betydde eller hva som skjedde hvis jeg begynte å kødde med det.. men kan prøve det og se om oppløsningen i spillet blir samme som PC skjermen! Gir tilbakemelding her senere :)

 

Er spesifikasjonene greie på PCen? sånn i forhold til spillet syns dere? 

Det er fordi den står i "Windowed" som Eriksendrul sier. Sett den i "fullscreen" så løser det seg. :)

 

Hva ytelse angår så vil du nok klare deg, men ikke regn med høy FPS og mye eyecandy siden GPU'n din er nokså svak og kun har 1GB vRam.

Endret av Hakonnn
Lenke til kommentar

Det grafikk-kortet er 7 år gammelt nå på markedet. Det vil nok greie spillet på lav grafikk. Har du interesse av å bytte det ut kan sikkert flere her hjelpe med å finne et nytt et, samt finne ut hvilke andre komponenter som kanskje burde byttes ut (prosessoren er ok).

Lenke til kommentar

Ja skal vel oppgradere litt PC etterhvert så blir nok bra :) Funker med fullscreen på spillet nå.. teksten i høyre hjørnet øverst virker litt borte.. eller står helt i hjørnet av skjermen men går nok bra det også!

 

Skal du oppgradere i fremtiden så er det bare skjermkort som må byttes sånn ellers er pc din veldig bra. Man kan alltids putte SSD i maskinen for å redusere loadingtida til Windows og spill.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...