Gå til innhold

Microsoft vil forhåndsinstallere appene sine i CyanogenMod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er jo fortsatt clea og jeg skjønner ikke ulempen med dette... Hva er så galt med å ha de forhåndsinstallert da jeg er garantert sikker på at du ville installert for eksempel skype uansett... Disse appene tar heller ikke mye plass og de er kjekke å ha. Føler at det bare er slike samsung/apple/android(generelt) fanboys som i tillegg er Microsoft hatere... Hvis ikke det hadde vært for Microsoft så er det ikke sikkert du ville sittet med det du skriver på nå... Ingen vet for vi har ikke kommet så langt som til tidsmaskiner enda...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var dette spøk eller alvor? 

 

To highlight the one take away that matters to CyanogenMod users – We are not bundling or pre-installing Microsoft (or any Cyanogen OS exclusive partner apps) into CyanogenMod.
 
Edit: Those reading the AC article have asked about ‘ads’ showing up. No, those won’t be in CyanogenMod either.
 
And yes, that April fools joke is still a prank

 

.

Kilde: http://www.cyanogenmod.org/blog/microsoft-and-cm12-1-nightlies

Lenke til kommentar

Var dette spøk eller alvor? 

 

 

To highlight the one take away that matters to CyanogenMod users ? We are not bundling or pre-installing Microsoft (or any Cyanogen OS exclusive partner apps) into CyanogenMod.

 

Edit: Those reading the AC article have asked about ?ads? showing up. No, those won?t be in CyanogenMod either.

 

And yes, that April fools joke is still a prank

 

.

Kilde: http://www.cyanogenmod.org/blog/microsoft-and-cm12-1-nightlies

AHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!1

 

TEK ble rundlurt! :D:D:D:D:D:D

 

På tide å legge ned og gi oss hw.no tilbake! Løker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er jo fortsatt clea og jeg skjønner ikke ulempen med dette... Hva er så galt med å ha de forhåndsinstallert da jeg er garantert sikker på at du ville installert for eksempel skype uansett... Disse appene tar heller ikke mye plass og de er kjekke å ha. Føler at det bare er slike samsung/apple/android(generelt) fanboys som i tillegg er Microsoft hatere... Hvis ikke det hadde vært for Microsoft så er det ikke sikkert du ville sittet med det du skriver på nå... Ingen vet for vi har ikke kommet så langt som til tidsmaskiner enda...

 

Du bommer på poenget her med flere lysår. Bare fordi du synes disse appene er kjekke, betyr ikke at builden fortsatt er "clean".. Jeg foretrekker en ren android fra start. Fylle den opp med skvip klarer jeg fint selv.

Dessuten ser jeg ikke hva dette har med Microsoft-hat å gjøre?

 

PS: Hilsen .NET-utvikler (ikke en android fanboy eller MS-hater).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Også Kurt Lekanger attpåtil. Som har lang fartstid fra steder som PCworld. Merkelig at han har kastet seg på lavmålsjournalistikk (klipp-og-lim).

Hei - i artikkelen viser jeg til pressemeldingen Cyanogen sendte ut den 16. april (https://cyngn.com/press/cyanogen-announces-strategic-partnership-with-microsoft) hvor samarbeidet annonseres. Cyanogen har etterpå gått ut og presisert at bundlingen av Microsoft-apper kun gjelder den kommersielle Cyanogen OS-varianten - ikke CyanogenMod. Jeg har oppdatert artikkelen så dette går klarere frem.

 

Vi kan selvfølgelig la være å formidle nyheter fra pressemeldinger og annet vi får tilsendt ("klipp-og-lim", som du kaller det), men jeg tror faktisk en del lesere er interessert i disse nyhetene. Men så setter vi selvfølgelig pris på konstruktive tilbakemeldinger hvis det er noe som er upresist.

Endret av Kurt Lekanger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kastet meg bare på hylekoret jeg. Ettersjekke kilder, ettersjekke kilder er vel noe som står som en av journalisters viktige leveregel. Det er ikke for mye eget produsert materiale her (kanskje jeg er hard nå), men det blir gjerne bedre artikler av om man selv engasjerer seg litt i det. Tek.no flyter jo av nyheter som flyter fra både det ene og det andre.

 

Jeg hadde likt å lese mer artikler som går litt dypt, hvor skribenten selv har inngående kunnskap og kjennskap til tema. Noe slikt er det jo her, men det er virkelig flott når det kommer en del slikt materiale.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...