Gå til innhold

Norsk GTA 5 Crew PC


Anbefalte innlegg

     val.png

 

Vi har egen Teamspeak 3 server

 

Antall Medlemmer 55+ 

 

 

 

Crewet Fokuserer på

Heist

Oppdrag

Daily Objectives

 

 

 

Det viktigste er at du spiller for og ha det gøy

Hjelpe andre medlemmer med for eks Daily objectives

Spille sammen med andre i crewet på missions/Heist

 

 

 

Noen ting som er greit og tenke på

Om du er på teamspeak vil du bli prioritert til og bli med på heist

og oppdrag siden det er mye lettere og gjennomføre med god kommunikasjon

Jeg vet at mange ikke liker og prate på teamspeak men vi biter ikke =)

 

REGLER

Teamspeak

Spill

Chatt

 

Drittslenging til andre medlemmer via TS eller chat = Kick

Ødelegger du missions/heist med vilje = Kick

Hacking/Glitching = Kick

 

 

Noen folk velger og ta spill veldig seriøst, Det gjør ikke vi

vi skal ha det gøy og spille sammen, Selvfølgelig skal vi prøve og gjennomføre

heist og oppdrag på best mulig måte men samtidig som vi koser oss 

 

Hvis du liker og spille med andre og ha det morro så er du velkommen til valhall soldiers.

Teamspeak informasjon vil du få samtidig som jeg godtar request

 

Trykk på "Valhall Soldiers" øverst i posten for og komme til crew siden

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen er interessert i og bli med i et crew så ta en titt på Valhal Soldiers.

 

Det er ingen medlemmer utenom meg i skrivende stund men et sted må jeg starte.

 

Om det blir med 4-5 stk minimum så vil jeg gå til innkjøp av en Teamspeak server om de som er med har mic og er villig til og ta de i bruk.

 

Jeg har ikke planer om og lage et kjempestort crew men heller en gjeng med spillere som spiller godt sammen hvor vi kan utføre heist og oppdrag effektivt. Inviter gjerne venner til og bli med også.

 

Om du ønsker og bli med kan du sende en Request her

 

http://socialclub.rockstargames.com/crew/valhall_soldiers/gtav/pc

 

Det kommer ikke til og være noen "Leder" som bestemmer hva vi skal gjøre/gjennomføre i GTA, det blir vi enige om og vi hjelper hverandre med oppdrag så alle får utført de ulike tingene. 

 

Fokuset til crewet er og gjennomføre heist og oppdrag. Hjelpe hverandre og ha det moro =)

 

Dere kan også legge meg til på steam om dere lurer på noe

 

Aiming_angel

 

 

Jeg er 22 år, Ingen aldersgrense for min del men helst være nogenlunde "voksen" :p

Bra initiativ! et sted må vi starte. Har spillt i et par dager nå, og uten lykke i å finne et norskt crew. Må få samla de norske i en egen gjeng. er ikke så intressert i å prate engelsk hele tiden

 

Selv er jeg 24 år. Satser på at folk vil ramle inn her! :)

Lenke til kommentar

 

Om noen er interessert i og bli med i et crew så ta en titt på Valhal Soldiers.

 

Det er ingen medlemmer utenom meg i skrivende stund men et sted må jeg starte.

 

Om det blir med 4-5 stk minimum så vil jeg gå til innkjøp av en Teamspeak server om de som er med har mic og er villig til og ta de i bruk.

 

Jeg har ikke planer om og lage et kjempestort crew men heller en gjeng med spillere som spiller godt sammen hvor vi kan utføre heist og oppdrag effektivt. Inviter gjerne venner til og bli med også.

 

Om du ønsker og bli med kan du sende en Request her

 

http://socialclub.rockstargames.com/crew/valhall_soldiers/gtav/pc

 

Det kommer ikke til og være noen "Leder" som bestemmer hva vi skal gjøre/gjennomføre i GTA, det blir vi enige om og vi hjelper hverandre med oppdrag så alle får utført de ulike tingene. 

 

Fokuset til crewet er og gjennomføre heist og oppdrag. Hjelpe hverandre og ha det moro =)

 

Dere kan også legge meg til på steam om dere lurer på noe

 

Aiming_angel

 

 

Jeg er 22 år, Ingen aldersgrense for min del men helst være nogenlunde "voksen" :p

Bra initiativ! et sted må vi starte. Har spillt i et par dager nå, og uten lykke i å finne et norskt crew. Må få samla de norske i en egen gjeng. er ikke så intressert i å prate engelsk hele tiden

 

Selv er jeg 24 år. Satser på at folk vil ramle inn her! :)

 

Jeg har akseptert invitasjonen =) Du har blitt invitert til crewet nå =) 

 

Jeg vet ikke om folk vil ramle inn men det er hvertfall veldig bra at noen joiner nå =) Jo fler som blir med jo fler hører om det og folk for også mer lyst til og bli med når vi er litt fler.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke gta V på pc enda, og spilte veldig lite på nett når jeg hadde det på PS3. Men hvordan fungerer dette her Crew greiene ?:=)

 

Et crew gjør det lettere og spille med venner. Du får også en og annen bonus av og utføre oppdrag med crew medlemmer. Det er også et ranking system i crewet men det er vell bare til pynt. Du får etterhvert mulighet til og benytte crew emblem på klær osv.

 

pluss at det åpner for litt andre funksjoner når det kommer til og spille i egene sessions hvor det kun er crew medlemmer eller egene sessions hvor alle spillerne er fra 2-6 forskjellige crews. Har ikke helt utforsket dette siden jeg ikke har noen medlemmer enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...