Gå til innhold

Norsk GTA 5 Crew PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vert morro å hatt en fastsatt kveld å spilt litt sammen på. Driver å sparer opp til high end hus nå så jeg ihvertfall kan hoste heists.

 

Om noen er interresert har jeg fra fredag til uka fri i en uke så kan hoste events osv da om noen vil :)

Jeg er lett med på heists rundt den tid. Antar det er litt mer praktisk enn med tilfeldige spillere da det tidvis kan være knot å fullføre selv vanlige små missions pga. manglende kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre?

 

Er det forresten noen som har prøvd Android-klienten?

Lenke til kommentar

Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre?

 

Er det forresten noen som har prøvd Android-klienten?

Er egentlig bare for de som alt spiller sammen å finne seg et eget rom. Litt dust av oss å sitte i lobbyen mens vi gjør heist/missions egentlig.

Lenke til kommentar

Det var det med å bytte rom/channel som jeg ikke helt klarte å få til. Jeg bruker et nettbrett uten mus eller trackpad, og når hverken langt trykk eller Shift+F10 fungerer som høyreklikk, da er jeg litt handicappet. Nå la jeg inn Android-appen og da fikk jeg byttet rom ved å trykke langt på et av de som er der fra før. Kanskje var det et valg for "Join channel" i menyen...

 

Jeg hadde begynt å gå ganske lei av dette spillet. Oppdrag med randoms og null kommunikasjon er bare stressende. Da foretrekker jeg å ta oppdragene alene, men det igjen føles som meningsløs grinding. Jeg har derimot tro på at det kan bli gøy igjen med TeamSpeak. Spillet i seg selv er jo så utrolig flott at det er verdt å prøve det meste for få litt flere timer ut av det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Jeg er oslo mann som fyller 30 år til sommer.

Jeg startet å spille GTA V for litt siden og har sett etter ett norsk crew jeg kan joine.

 

Jeg spiller heists, missions, gjør daily's og har mic samt TS3 :)

 

Jeg ser etter ett crew som spiller for å ha det gøy og ikke oppfører seg som små barn med eneste intensjon å ødelegge for alt og alle rundt seg.

 

Jeg har sendt en Crew request på Social Club crew siden deres med navnet >MPRSleepy<

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare å komme på teamspeak osv folkens. Trenger alltids flere å spille med,

Om det er flere som vil joine er det bare å slenge inn en request så får dere TS info med på kjøpet.


Om noen mangler TS info e.l. er det bare å spørre meg eller andre i crewet på social club så kan jeg sende det ut :)

Lenke til kommentar

 

Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre?

 

Er det forresten noen som har prøvd Android-klienten?

Er egentlig bare for de som alt spiller sammen å finne seg et eget rom. Litt dust av oss å sitte i lobbyen mens vi gjør heist/missions egentlig.

 

Hei Thyristor

 

Vi har over 70 medlemer nå,  men vi manger folk på Team Speak.

 

Hva er Team Speak og Valhall ?

Jo det er en mulighet til og treffe og snakke med noen som spiller og snakker om Gta .

 

Jeg  er sjenert men , turte og sette det opp og snakke med folk. 

 

Hva jeg har fått ut av det

Lenke til kommentar

 

 

Angående TeamSpeak. Jeg var innom en tur i dag bare for å se hvordan det fungerer. Jeg ble positivt overrasket over den gode lydkvaliteten, men jeg har et spørsmål. Jeg havnet automatisk i et "rom" (hvis dette uttrykket kan brukes) sammen med noen som allerede var i gang med et heist. Skulle jeg ha startet et oppdrag sammen med noen andre, da ville det ha vært svært lite interessant for de andre å høre på oss, og omvendt. Er det mulig å lage et eget rom innenfor den samme serveren slik at man ikke forstyrrer andre?

 

Er det forresten noen som har prøvd Android-klienten?

Er egentlig bare for de som alt spiller sammen å finne seg et eget rom. Litt dust av oss å sitte i lobbyen mens vi gjør heist/missions egentlig.

 

Hei Thyristor

 

Vi har over 70 medlemer nå,  men vi manger folk på Team Speak.

 

Hva er Team Speak og Valhall ?

Jo det er en mulighet til og treffe og snakke med noen som spiller og snakker om Gta .

 

Jeg  er sjenert men , turte og sette det opp og snakke med folk. 

 

Hva jeg har fått ut av det

 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...