Gå til innhold

Microsoft med nysatsning på MSN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette funker ikke i Chrome for meg. Får bare en helt hvit side.

 

Funker i IE.

 

edit: jesus christ... så, jeg gikk i settings og fant et valg for språk/lokasjon. Dette er ett og samme valg, så i følge MSN er jeg nå i Storbrittania, siden jeg skal ha engelsk språk.

 

Så tenkte jeg "okay, enkel ting å glippe på, jeg sier bare i fra på Feedback, så får de fikset det slik at folk fra england som bor i andre land kan ha engelsk språk men nyheter osv fra landet de bor i".

 

Klikket på "feedback" og LO AND BEHOLD: halve boksen hvor man skal skrive feedback... VISES IKKE! Hahahaha fantastisk så langt! Boksen ligger halvveis på skjermen, og halvveis over skjermkanten. Og dette kan såklart ikke justeres på noen måte.

 

Så jeg starter skrive min feedback, og bare antar jeg er i rette delen av skjemaet at this point, og ser endelig teksten min dukke opp i den synlige delen av tekstboksen etter litt.

 

Skriver ferdig, og trykker "submit", og møter da noe som tydeligvis betyr at det er enda et vindu oppe over msn-siden, sikkert en confirmation-boks, eller takkeboks, eller noe i den duren. Hva det var aner jeg ikke for det vises såklart ikke på den delen av siden MS ønsker at jeg skal kunne se og interagere med.

 

Good times :p .

 

Ellers virker siden fin så langt.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...