Gå til innhold

Ubisoft samler de siste Assassin's Creed-spillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk meget spent på det nye unity spillet. Eneste som jeg Er litt usikker på er at det er satt til en stor by istedet for flere slik som Black Flag. Veldig glad i å kunne fritt hoppe i skuta i Black Flag å faktisk seile fra by til by mens man plyndrer and skuter.

 

Om ikke dette er med i unity så håper jeg de vil igjen satse på dette i ett av de neste spillene. Vil gjerne ha en Black Flag 2. En slik som unity som kun er utviklet for den nåværende generasjonen og ikke må holdes tilbake på grunn av forrige generasjon.

 

Synes at det er greit at de fortsetter å støtte 360 og PS3 og er da meget glad for at de i denne gang får ett eget spill slik at Unity ikke er holdt tilbake.

 

 

Om denne nye pakken til Ubisoft med AC spill blir rimelig nokk og i tillegg har all DLC så vil jeg si den er verd å putte noen kroner i for noen som ikke allerede har spillene. Både AC3 og Black Flag er de eneste i serien som jeg har runnet gjennom og synes begge er fantastiske.

 

Liberation skal være greit nokk, men merkes grafisk messig at det va designet til vita.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...