Gå til innhold

Rayman-skaperens neste spill er helt villt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

valget falt på Sonys stuekonsoll grunnet dens kraftige maskinvare

 

Hehe!

 

Hadde håpet at det nye studioet til Ancel hadde hoppet over til PC, men det er vel for mye penger å hente i å selge eksklusive rettigheter til konsollprodusentene. Han er et for stort talent til å surre rundt med disse forvokste mobiltelefonene.

Lenke til kommentar

Syns spillet ser fantastisk ut. Dette kan bli ein storselger for PS4. :)

Hva ser fantastisk ut ved det? Ja, jeg ser at det har pen grafikk, og man kan gjemme seg i gjørme og snø, skyte med pil og bue osv, men det ser da vanvittig tomt ut. Håper det blir så storslagent som utviklerne sier, men til nå er jeg dessverre ikke veldig imponert kun fordi det har et digert kart.

Lenke til kommentar

"The world is HUGE! It's the size of Europe!"

"Okey, what's in it?"

"Well... you know... some stuff some hills... But it's HUGE!"

Virket for Minecraft. Hvorfor ikke her?

Utforskning er interessant. Så hvis de klarer å få til et variert terreng så kan jo det være meget interessant.

 

Når det gjelder spillet så er jeg fremdeles på gjerdet. Ambisjonene er store, men vi har ikke sett noe gameplay enda. Venter litt til jeg blir tatt av hype-toget.

Lenke til kommentar

 

 

Syns spillet ser fantastisk ut. Dette kan bli ein storselger for PS4. :)

Hva ser fantastisk ut ved det? Ja, jeg ser at det har pen grafikk, og man kan gjemme seg i gjørme og snø, skyte med pil og bue osv, men det ser da vanvittig tomt ut. Håper det blir så storslagent som utviklerne sier, men til nå er jeg dessverre ikke veldig imponert kun fordi det har et digert kart.

Er ikkje grafikken eg bryr meg med. Eit adventure-spill i survival-sjangeren har potensiale til å bli stort i meir enn kartet. Liker store områder som har forskjellig å by på og av det eg såg tviler eg på at spillet blir tomt. Di fleste spill har øyeblikk da man kan nyte utsikten osv, så får tida vise om det blir knall.

Lenke til kommentar

 

 

Syns spillet ser fantastisk ut. Dette kan bli ein storselger for PS4. :)

Hva ser fantastisk ut ved det? Ja, jeg ser at det har pen grafikk, og man kan gjemme seg i gjørme og snø, skyte med pil og bue osv, men det ser da vanvittig tomt ut. Håper det blir så storslagent som utviklerne sier, men til nå er jeg dessverre ikke veldig imponert kun fordi det har et digert kart.

tomt ut? basert på en trailer som ikke viser gameplay engang? For det første ser jeg ikke helt hva du mener med tomt, mener du landskapet? Hvis du har sett noe mer enn traileren, så gjerne del det så kan vi få sett denne "Tomheten" du beskriver.

 

Når det gjelder spillet i seg selv så er konseptet veldig spennende, men som så mange andre spill så er det utførelsen som bestemmer om det blir bra eller ikke. Gleder meg til å se mer av det, og håper at de får gjennomført dette på en tiltalende måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...