Gå til innhold

Nå finnes det 300 000 Windows Phone-apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

 

Elementære lokale apper mangler fortsatt. Både for banker og reise for å nevne noe.

Å si at elementære apper mangler er jo bare latterlig. Jeg har akkurat de appene jeg trenger og mer til på min Nokia Lumia 1020 med Windows Phone 8.1.

 

Og jeg har det ikke....

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Elementære lokale apper mangler fortsatt. Både for banker og reise for å nevne noe.

Å si at elementære apper mangler er jo bare latterlig. Jeg har akkurat de appene jeg trenger og mer til på min Nokia Lumia 1020 med Windows Phone 8.1.

Og jeg har det ikke....

Problemet er jo at Windows Phone ikkje har spesielt mange brukarar i utgangspunktet. Om ein innsnevrer det endå meir, til fylker f eks, blir det brukt mykje pengar på veldig lite. Då dei må utvikle og vedlikehalde endå ein app for ein veldig liten brukerbase.

Lenke til kommentar

Tja, veldig mange av appene er jo dølle. Har brukt WP siden HTC Titan, og hatt flere. Vil gjerne. Prøvde å bytte tilbake til 920 nå, men brukte den i to dager. Får ikke streamet Wimp, Spotify eller google music til dnla-produkter. Kun inter innhold. Og hvem har musikk på mobilen lenger.

 

I tillegg mangler scrobbling til lastfm. Wimp fikk vel det, men bruker de to andre. Må også nevne swipe-funksjon som ennå ikke fungerer på norsk tastatur. Dette er jo meeeeget merkelig.

 

Poenget er ikke at dette er store greier, men det er rett og slett saker jeg forventer skal kunne være mulig med mobilen. Altså ting jeg tar for gitt. Slike basale ting må være på plass om jeg skal gå tilbake. Saken er at man utvikles med mobilen etterhvert og nye muligheter kommer til. Når man da vil bytte system fordi man liker det, kan man ikke forvente at brukervanene skal gjøres om. Mitt hus er basert på trådløs streaming av musikk. Med WP går ikke dette. feks.

Lenke til kommentar

Saknar berre Opera mini, men eit stort pluss er Nokia Mixradioen som er Windows Phone eksklusiv. Der får vi gratis reklamefri tilfeldig musikk, også har den offline modus. Veldig kjekk app.

 

Windows Phone i seg sjølv er så bra at eg trur det tek seg meir oppover på sikt. Aldri meir Android på meg.

Endret av PosteMonopolet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At appene er der er i og for seg greit, men det som plager meg mest er at de ikke blir prioritert overhodet i forhold til iOS og Android versjonene. Funksjonalitet og brukeropplevelse inne i nøkkelappene jeg har bruk for må heves betydelig før jeg vurderer bytte tilbake til WP igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Elementære lokale apper mangler fortsatt. Både for banker og reise for å nevne noe.

Å si at elementære apper mangler er jo bare latterlig. Jeg har akkurat de appene jeg trenger og mer til på min Nokia Lumia 1020 med Windows Phone 8.1.

 

 

Fint for deg, jeg mangler flere som er helt sentrale.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...