Gå til innhold

Har du lest den nyeste Harry Potter-novellen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det dere skal frem til?

 

"Har du lest den nyeste Harry Potter-novellen?" - sikter dere til den syvende boken i Harry Potter serien, eller har det kommet en nyere Harry Potter-novelle?

 

Det har kommet en rekke nye korthistorier som Rowling har skrevet, blant annet en Quidditch verdenscupgreie, og en "artikkel" om Harry Potter "skrevet" av Reeta Skeeter. Har ikke kommet en ny bok.

Og dette mener dere vi skal betale for å lese?

 

Pottermore er gratis.

Lenke til kommentar

 

Og dette mener dere vi skal betale for å lese?

Betale for å lese hva?

 

 

Jeg får i hvertfall til stadighet tilbud om å kjøpe medlemskap for å lese reklamefritt. Og hvis dette er nyheter som de mener har en nyhetsverdi ser jeg ikke akkurat de gjør en god innsats på å friste meg til å åpne lommeboka.

 

Ja jeg vet jeg kan lese med reklame osv, så litt dårlig formulert i første posten bare..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Og dette mener dere vi skal betale for å lese?

Betale for å lese hva?

Jeg får i hvertfall til stadighet tilbud om å kjøpe medlemskap for å lese reklamefritt. Og hvis dette er nyheter som de mener har en nyhetsverdi ser jeg ikke akkurat de gjør en god innsats på å friste meg til å åpne lommeboka.

 

Ja jeg vet jeg kan lese med reklame osv, så litt dårlig formulert i første posten bare..

Dette gjelder for hele tek.no, ikke bare teknofil.no (som forøvrig er et lite alternativ til dinside), du får ekstra-artikler som går dypere inn i stoff og som er store, i motsetning til her på teknofil ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...