Gå til innhold

DAGENS DINGS: ZTE LivePro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, faktisk! Men jeg håper dere har innlagt strøm, for jeg tviler på at batteriet varer lenge.

Har ett solcellepanel, så klarer godt å lade om dagen vertfall

 

 

Kjipt om det blir dårlig vær da :p.

 

Gleder meg forøvrig til å teste denna.

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar

Hvordan er det med lysstyrken på en slik?

Hvor mørkt må omgivelsene være for at bildet skal vises?

Fra androidauthority.com:

capable of outputting a maximum resolution of 1,920×1,080 at up to 100 lumens, for an up to 10 feet image. The DLP can project in 4:3 or 16:9 and features a contrast rate of 1,000 to 1.

 

- Fredrik

Endret av Wackamole
Lenke til kommentar

 

Ja, faktisk! Men jeg håper dere har innlagt strøm, for jeg tviler på at batteriet varer lenge.

Kan ha med aggregat eller et par fulladede bilbatterier. Trenger ikke innlagt strøm til alt se :D

 

 

Bilbatterier gir ikke god nok strøm lenge. Det testet jeg en gang med en 15" laptop for noen få år siden. Den sugde strøm på kort tid (30 min - 1 time), slik at man tydelig hørte at bilmotoren slet med å starte. Måtte holde bilmotoren i gang for å unngå for flatt batteri.

 

Men selvsagt, om man ikke har bruk for å starte en bil, så vil man kunne tappe batteriet ned betydelig lengre. Men, det var for å illustrere poenget om at et bilbatteri ikke er noen utømmelig kilde for strøm.

Lenke til kommentar

Det kan godt være 300 meter bilde. Det er bare å sette den langt nok unna (fjell)veggen. Problemet med store bilder er lysstyrken og siden dere ikke skriver et ord om det så aner vi ikke om denne er lyssterk nok for hverken 3 meter eller 30 centimeter. Skuffende å se at dere har glemt den aller mest vitale informasjonen om projektoren.

 

Arghh.. Både manglende vital informasjon og direkte feil informasjon. :thumbdown:

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...