Gå til innhold

Hevder AMD kommer med helt nye prisvinnere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis denne GPUen skal konkurrere mot 750 Ti gir det lite mening om den skal erstatte R9 280, det er jo to helt forskjellige ytelsesprofiler.

 

Ble litt forvirra selv, 280 serien er jo mot 760 - 770, mens 290 serien er mot 780.

 

Men ser ikke i artikkelen at dem skriver at den erstatter 280 serien, kansje jeg overså noe, eller og det er i linkene jeg ikke sjekka.

Lenke til kommentar

 

Hvis denne GPUen skal konkurrere mot 750 Ti gir det lite mening om den skal erstatte R9 280, det er jo to helt forskjellige ytelsesprofiler.

Ble litt forvirra selv, 280 serien er jo mot 760 - 770, mens 290 serien er mot 780.

 

Men ser ikke i artikkelen at dem skriver at den erstatter 280 serien, kansje jeg overså noe, eller og det er i linkene jeg ikke sjekka.

 

R9 280 = Tahiti Pro

Lenke til kommentar

Det er vel sånn at de ønsker å få til enda mer spillytelse og derfor blir brikken tilpasset konsumenten , den tidligere 7950/70 og 280 / x var jo populære til andre formål også der gpu ytelsen kunne brukes ( bitcoin etc).

 

Skal ikke forundre meg om disse kortene får en eller annen fancy tag som "Gaming Edition" etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...