Gå til innhold

Selger tre LG G3-er for hver Galaxy S5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv hatt LG G2, og det var en fantastisk telefon.

Kjøpte nylig S5, og det skal sies at den og er en flott high-end telefon.

Begge var/er relativt trege på å få custom ROM ute på nettet i forhold til release.

 

Synd G3 er så sinnsykt stor i forhold til forgjengeren.

Nærmer seg Note 3-størrelsen.

 

Mulig noen synes det er bedre med større telefon, men jeg merker at det begynner å tære at de skal være såpass store.

Kunne tenkt meg en G3 bare med mindre skjerm.

Gjerne samme oppløsning og specs. Kunne gjerne kostet det samme og,

så lenge den hadde en 4,7" - 5" skjerm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer seg godt på grunn av spesifikasjoner

 

Etnews' kilde til tallene hevder at G3 klarer seg såpass godt nettopp fordi LG ikke har råd til å bruke like mye penger på markedsføring som den Samsung har. Dermed måtte de lage en telefon med spesifikasjoner som snakket for seg selv.

 

 

Vell. Jeg velger iafall ikke min mobil etter den som har er blitt masse markedsført! xD lol hahaha (latterlig) -Jeg velger den tellefonen som er best! Enkelt og greit! ;) Og der løper jo lg G3 ifra S5. I tilleg til det, så ligger alle av dagens nye toppmodeller på rundt samme prissegment! -Både G3 og S5 ligger er på rundt 5000 kr. Så hvorfor kjøpe s5 da!? Bare fordi Samsung har betalt Messi for att han skal si til sine fans att mobilen er så lissom er så bra? BARE FORDI MESSI SIER DET!!!??? HÆÆÆ!!!BARE PÅ GRUNN AV MARKEDSFØRELSEN!?!?!?!?!? BARE PGA DET!? WHAT!!!!!!? What sier jeg bare! lol Du må høre mere på deg selv! Du kan ikke velge din nye tellefon bare pga markedsførelse! ...xD nå begynner dette å bli helt latterlig! HAHAHA! . Venter du 2 måneder etter Samsung galaxy s5, (med din gamle, men fortsatt moderne smartphone) og kjøper en Lg G3: Betaler du det samme, men du får bare en bedre telefon! :) Så hvorfår kjøpe a5? G3 er bedere -koster det samme :)

Ok. Kansje s5 har noe ikke g3 har. Men Spec-messig kan allikavel ikke det måle seg opp i det g3 har som ikke s5 har ;) Og fortsatt god jul! :D

 

Og Messi må gjerne fortsette å score mål for oss! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd G3 er så sinnsykt stor i forhold til forgjengeren.

Nærmer seg Note 3-størrelsen.

 

Mulig noen synes det er bedre med større telefon, men jeg merker at det begynner å tære at de skal være såpass store.

Kunne tenkt meg en G3 bare med mindre skjerm.

Gjerne samme oppløsning og specs. Kunne gjerne kostet det samme og,

så lenge den hadde en 4,7" - 5" skjerm.

 

Heh, kanskje ikke så rart mtp. at Note 3 er 5,7" og G3 er 5,5" :p

Det med skjermstørrelser er jo veldig individuelt hva man liker.

Har en 4,7" LG nå, og den syns jeg er en "mini-telefon". 5,5 - 6" syns jeg er veldig passende størrelse :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...